تذکر نماینده لنجان به نامه نایب رئیس مجلس به وزیر دادگستری

13:05 - 07 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۴۵۱۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اعتراض به نامه دیروز علی مطهری به وزیر دادگستری، خواستار توجه نائب رئیس دوم خانه ملت به مشکلات معیشتی مردم شد.
تذکر نماینده لنجان به نامه نایب رئیس مجلس به وزیر دادگستریبه گزارش گروه سیاسی ، محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان طی تذکری گفت: آقای مطهری من قصد داشتم این تذکر را در زمانی مطرح کنم که آقای لاریجانی ریاست جلسه را بر عهده دارند زیرا مربوط به شما است اما چون اکنون زمان به من داده شده تذکرم را بیان می‌کنم.

وی ادامه داد: انتظار ما از دوستانی که به آنها برای عضویت در هیأت رئیسه مجلس رای داده‌ایم این است که در نطق‌ها و نوشته‌هایشان به چند مسئله توجه کنند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در همین زمینه گفت:‌آقای مطهری خواهش من از شما این است تا زمانی که به عنوان نائب‌رئیس مجلس در خانه ملت تشریف دارید از هر گونه نطق یا نامه‌ حاشیه‌ساز در شرایط فعلی که مشکلات اولیه مردم ما بیکاری فرزندان، تبعیض‌ها و مشکلات اقتصادی است، دوری گزینید.

کوهکن ادامه داد: زیبنده نیست اعضای هیأت رئیسه نامه‌ای بنویسند و یا حرفی را بگویند که خوراک تبلیغاتی برای بیگانگان فراهم کند. چنین موضوعی انتظار ما است.

وی با اشاره به هفته دولت خاطرنشان کرد: در این هفته رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر کشور به دست منافقان به شهادت رسیدند. حال در چنین وضعیتی ما نباید مطالبی بگوییم یا نامه‌ای بنویسیم که اذهان عمومی را از مسئله اصلی که پرداختن به خدمات دولت است، دور کند.

«منافقین در این کشور ده‌ها هزار نفر را به شهادت رساندند و این موضوع سیاسی و گروهی نیست. به همین دلیل ما نباید مطالبی را بگوییم که به نوعی دیگران از آن برداشت کنند تا مسائل آنطور که مدنظر امام خمینی بود، مطرح نشود».

کوهکن ادامه داد:‌آقای مطهری! انتظار از شما این است که مطالبی را طوری بگویید و طوریط بنویسید که بیگانگان و دشمنان نظام و جمهوری اسلامی چنین برداشتی را نکند؛ در پاسخ من حتما شما نفرمایید بروید آن نامه را بخوانید.

نماینده مردم لنجان در مجلس با بیان اینکه تدبیر یک رئیس یا دوستی که در هیأت رئیسه حضور دارد، باید به گونه‌ای باشد که این مسائل رخ ندهد، گفت: بنده از آقای لاریجانی تشکر می‌کنم زیرا ایشان از جمله نادر اشخاصی است که در سخنرانی‌ها و موضع‌گیری‌ها مسائل مربوط به امنیت ملی را مراعات می‌کند؛ آقای مطهری بنده از شما خواهش می‌کنم حداقل زمانی که در یک مسئولیت تشریف دارید و رئیس ما هستید در اداره جلسه ما را درگیر این مسائل نکنید؛ ما به اندازه کافی مشکل داریم و نباید حاشیه‌سازی کنیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *