اجازه نمی‌دهیم کسی به امنیت کشور آسیب وارد کند

0:05 - 08 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۴۴۸۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با دعای خیر مردم اجازه نمی‌دهند کسی به امنیت کشور آسیب وارد کند.
اجازه نمی‌دهیم کسی به امنیت کشور آسیب وارد کند
به گزارش گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محمود علوی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) با دعای خیر مردم اجازه نمی‌دهند کسی به امنیت کشور آسیب وارد کند، اظهار داشت: وجود امنیت زمانی اثرگذار است که مردم با شوق و ذوق کار پیدا کنند؛ آن‌هایی که سرمایه دارند، باید کار راه بیندازند و جوانان را به کار گیرند تا امنیت با دل شاد مردم همراه شود.

علوی تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌فرمایند «در کشور یا سرزمینی که مردم احساس امنیت نکنند، خیر و برکت وجود ندارد»؛ باید خیر و برکت همراه با امنیت و دل‌شادی و نشاط مردم همراه باشد.

وزیر اطلاعات گفت: امروز مردم باید انگیزه کار داشته باشند و تنها وجود امنیت مهم نباشد، بلکه مردم هم آن را احساس کنند.

وی با تأکید بر اینکه برای رفع مشکلات باید اختلافات را کنار گذاشت، اظهار کرد: پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) فرمودند که دعوا برای هیچ‌ کسی خیر و برکت ندارد؛ هرگاه از ایران صدای وحدت بلند شده، دشمن ترسیده است، اما هرگاه اختلافات را مشاهده کرده، چشم طمع داشته تا به کشور آسیب وارد کند.

علوی اضافه کرد: برای اینکه سرمایه‌گذاری وارد کشور شود و سرمایه‌گذاری کند، باید دعواها و اختلافات را کنار بگذاریم؛ باید دست از دعوا برداریم و دست به دست هم دهیم تا کشور را پیش ببریم.

علوی با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف سیاسی بیان کرد: این حقی است که جمهوری اسلامی ایران برای جریان‌ها فراهم کرده است، اما با کسانی که علیه نظام مقدس توطئه کنند، برخورد می‌کنیم.

وزیر اطلاعات ادامه داد: دولت دنبال وحدت است تا برای انجام امور و کارها بحث و کارشناسی شود؛ اگر در کارها خصمانه با یکدیگر حرف نزنیم، نتیجه بهتری به دست می‌آوریم؛ هر چقدر برادری بیشتری به وجود بیاید، کار کشور بهتر پیش می‌رود و جامعه برای اینکه پرتلاش باشد، همواره احتیاج به وحدت دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *