رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری باند بین‌المللی قاچاق پیش‌ساز مواد‌مخدر در هرمزگان

16:37 - 08 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۴۴۷۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
سربازان گمنام امام زمان(عج) یک باند بین‌المللی قاچاق موادمخدر را در استان هرمزگان شناسایی کردند.
به گزارش گروه سیاسی ، رئیس مرکز مبارزه با موادمخدر وزارت اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با استعانت از درگاه خداوند متعال و عنایات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و هوشیاری مردم شریف ایران توانستند یک باند بین‌المللی قاچاق موادمخدر را در استان هرمزگان شناسایی و 21 تن پیش‌ساز موادمخدر را کشف و ضبط نمایند.


دستگیری باند بین‌المللی قاچاق پیش‌ساز مواد‌مخدر در هرمزگان

این مقام امنیتی گفت: این مواد در تعداد زیادی بشکه‌های 220 لیتری حاوی اسید استیک انیدرید که به عنوان پیش‌ساز موادمخدر مورد استفاده قرار می‌گیرد به طرز ماهرانه‌ای در تعدادی کانتینر جاسازی شده بود و قاچاقچیان مواد مذکور را از کشورهای چین و تایوان تحت پوشش ابزار و ادوات دست دوم خودرو وارد نموده و قصد داشتند با تخلیه محتویات کانتینرها در کشور آن را به مقصد کشورهای افغانستان و پاکستان ترانزیت نمایند.

دستگیری باند بین‌المللی قاچاق پیش‌ساز مواد‌مخدر در هرمزگان

رئیس مرکز مبارزه با موادمخدر وزارت اطلاعات در ادامه بیان داشت: با این مقدار مواد پیش‌ساز می‌توان حدود هفت تن هروئین خالص تولید نمود.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب دستگاه قضایی و اداره‌کل بنادر و دریانوردی عنوان کرد: قاچاقچیان دستگیر شده به همراه پرونده مربوطه تحویل مرجع قضایی گردید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *