ملوان می‌تواند لیگ برتری شود/ صادقی دوست صمیمی من است

7:00 - 08 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۴۳۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان تیم فوتبال ملوان گفت: صادقی دوست خوب من است و خوشحالم كه توانستم جواب اعتماد كادرفنی ملوان را به خوبی بدهم.
نیما میرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درخصوص بازی ملوان مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: بازی این دو تیم كه به ال‌گیلانومعروف است همیشه سخت بوده و امسال هم از این قاعده مستثنی نبود. بازی را از همان ابتدا خوب به گردش در آوردیم و صاحب یک موقعیت پنالتی شدیم كه متاسفانه این ضربه و ضربه بعدی كه نصیب ما شد به گل تبدیل نشد.

وی ادامه داد: با این حال با هدایت كادرفنی توانستیم خودمان را جمع و جور كنیم و با فشاری كه به دروازه حریف وارد كرده بودیم و با توجه به حضور هواداران‌مان در دقایق آخر به برد رسیدیم.

دروازه‌بان ملوان درباره شرایط ملوان در لیگ یک و آیا این تیم پتانسیل برگشت به لیگ برتر را دارد،‌گفت: لیگ یک واقعا از لیگ برتر سخت‌تر است چون همه برای صعود می‌جنگند و شرایط صعود امسال هم كار را به مراتب مشكل‌تر كرده است. در این چهارهفته امتیازات نزدیک است و می‌بینید كه با یک امتیاز تیم‌ها كلی در جدول بالا و پایین می‌شوند.

وی افزود: تیم ما امسال تغییرات زیاد داشت و بازیكنان زیادی از این تیم رفتند اما با حضور محمد مایلی‌كهن خیلی خوب خودمان را جمع‌وجور كردیم و خدا را شكر تا اینجا در لیگ یک حضوری موفق داشتیم. به نظرم با حفظ این شرایط و با توجه به شخصیتی كه ملوان بابت سال‌ها حضور در لیگ برتر دارد، حضورمان در لیگ برتر این اتفاق شدنی است.

دروازه‌بان تیم ملی جوانان ایران در پایان با اشاره به عملكرد خوب خودش كه منجر به نیمكت‌نشینی ایمان صادقی در این تیم شده است، گفت: ایمان دوست خوب من است و خوشحالم كه توانستم جواب اعتماد كادرفنی ملوان را به خوبی بدهم. وظیفه سختی برعهده دارم چون می‌خواهم به عنوان یک سرباز با ملوان فصل آینده در لیگ برتر بازی كنم.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *