داوطلبان برنامه و شاخص ارائه دهند تا مردم به برنامه رای بدهند

3:45 - 06 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۳۹۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
بوربور با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراها گفت: داوطلبان برنامه و شاخص ارائه دهند تا مردم به برنامه رای بدهند نه به شعار و ظاهر افراد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از  روابط عمومی وزارت دادگستری، حبیب الله بور بور، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر دادگستری پنجشنبه شب در آئین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان رزن یادآوری کرد: اینکه گروهی معتقد باشند که اگر کسی همسو با تفکر و طیف شان انتخاب شد انتخابات را مردمی و درست تلقی کرده و در غیر اینصورت انتخابات نادرست بوده است، این کار دل رهبری معظم انقلاب را می آزارد.

وی اظهار کرد: تجربه نشان داده هر چیزی که مردم بخواهند اتفاق می افتد و نباید ملت را ناامید و تحت تبلیغات دروغ خود قرار دهیم.

بور بور خاطرنشان کرد: امام راحل بگونه ای ساختار کشور را چیده اند که جمهوریت مردم با خواست مردم همراه باشد و مردم هر کس را بخواهند با آزادی کامل و بدون احساس ترس از نظام انتخاب کنند.

وی با ذکر اینکه انتخابات شوراها در پیش است تاکید کرد: داوطلبان برنامه و شاخص ارائه دهند تا مردم به برنامه رای بدهند و به شعار و قیافه افراد رای ندهند.

معاون وزیر دادگستری تصریح کرد: ما نباید هیچ گاه از انتخاب رقیب خودمان ناراحت و از انتخاب خودمان خوشحال شویم چون در غیر اینصورت، این مدل جمهوریت در دراز مدت نمی تواند پاسخگوی مردم باشد.

بور بور بیان کرد: داوطلبان باید به مردم برنامه و شاخص ارائه کنند و مردم بر این اساس داوطلب مورد نظر را انتخاب کنند همچنین رقبا نقد منصفانه را در پیش گرفته و با طیف مقابل رفیق باشند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر دادگستری گفت: هر دولتی با امکانات تحت اختیار کارهایی انجام می دهد تا رهبری را خشنود و مشکلات را کاهش دهند.

بور بور یادآوری کرد: ملت ایران برای تحقق شعار ' استقلال، آزادی جمهوری اسلامی ' علیه رژیم ۲۵۰۰ ساله طاغوت قیام کردند و حضرت امام(ره) در این راستا فرمودند 'جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد' چون این امر خواست مردم بود.

وی با ذکر اینکه اگر ملت و دولت همراه و هماهنگ باشند ما هیچ گاه مشکل نخواهیم داشت افزود: دشمنان نظام بیش از سه دهه بر این باور بودند که انقلاب از درون در حال پوسیدن است.

معاون وزیر دادگستری اضافه کرد: وقتی خلاف این امر ثابت شد آنها با حمایت مالی عربستان، پشتیبانی شیوخ منطقه و مدیریت رژیم صهیونیستی اقدام به راه اندازی تیم های تروریستی با عنوان مختلف کرده و در کشورهای اطراف ایران پایگاه زدند.

بور بور اضافه کرد: ایران اسلامی تا یک هزار کیلومتر خط درگیری با دشمن را جلوتر برده چون اگر در مرز ایران با دشمن مبارزه می کردیم صدمه زیادی می دیدیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *