خلف وعده مسئولان درباره بازدید رایگان خانواده خبرنگاران از برج میلاد

14:53 - 18 مرداد 1393
کد خبر: ۲۱۳۹
خبرگزاری میزان: در شرایطی که رئیس انجمن صنفی روزنامه‌های غیردولتی، برگزارکننده مراسم روز خبرنگار، از امکان بازدید رایگان خبرنگاران از برج میلاد تهران به همراه خانواده‌های شان خبر داده بود، اپراتور سامانه ارتباط با مشتری برج میلاد تنها بازدید شخص خبرنگار را در صورت همراه داشتن کارت خبرنگاری معتبر رایگان اعلام کرد.

: در شرایطی که رئیس انجمن صنفی روزنامه‌های غیردولتی، برگزارکننده مراسم روز خبرنگار، از امکان بازدید رایگان خبرنگاران از برج میلاد تهران به همراه خانواده‌های شان خبر داده بود، اپراتور سامانه ارتباط با مشتری برج میلاد تنها بازدید شخص خبرنگار را در صورت همراه داشتن کارت خبرنگاری معتبر رایگان اعلام کرد.
به گزارش ، برگزاری مراسم روز خبرنگار امسال بر عهده انجمن صنفی روزنامه‌های غیردولتی گذاشته شد.
پیش از این محمدعلی وکیلی، رئیس این انجمن، درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت روز خبرنگار، اعلام کرده بود: خبرنگاران می‌توانند از ساعت 14 روز شنبه تا پایان روز یکشنبه به اتفاق خانواده‌های شان از برج میلاد به صورت رایگان بازدید کنند.
با این حال در تماس خبرنگار میزان با سامانه ارتباط با مشتریان برج میلاد از سوی اپراتور این سامانه عنوان شد که بازدید از این برج تنها برای شخص خبرنگار رایگان خواهد بود.
اپراتور شماره 102 این سامانه گفت: بازدید از برج از ساعت 14 امروز، شنبه تا ساعت 21:30 فردا، یکشنبه تنها برای شخص خبرنگار رایگان است.
وی اضافه کرد: برای خبرنگار در صورت همراه داشتن کارت خبرنگاری معتبر، تنها یک بلیط برای بازدید از سکوی دید باز صادر می‌شود.
به گزارش میزان، بلیط بازدید از سکوی دید باز برج میلاد در سایت اینترنتی این برج 9 هزار تومان قیمت دارد. این در حالی است که برای بازدید از سایر امکانات برج همچون گنبد آسمان، گالری هنری و موزه سکه باید مبالغ بیشتری پرداخت کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *