آزار دختر 16 ساله توسط خواننده سرشناس‎/ مرگ مشكوک در میهمانی شبانه/ جسد دست و پا بسته در کنار هتل اوین

10:10 - 05 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۳۸۵۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
انتشار خبر شکایت دختر 16 ساله از یک خواننده سرشناس به اتهام آزار و اذیت شک جدیدی به جامعه هنری کشور وارد کرد. همچنین شوهر همسرکش بعد از 13 سال رضایت اولیای دم همسر خود را دریافت کرد.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، دستگیری یک مظنون در پرونده کشف جسد در کنار هتل اوین، دستگیری عامل جنایت در یک کوچه و مرگ مشكوك دختر جوان در میهمانی شبانه از جمله مهم ترین اخبار حوزه حوادث در هفته منتهی به 5 شهریور بود.

کشف جسد دست و پا بسته در کنار هتل اوین

با دستگیری مرد افغان پرونده کشف جسد دست و پا بسته در کنار هتل اوین وارد مرحله جدیدی شد.

ماموران کلانتری شهرک غرب در تماس با بازپرس ویژه قتل پایتخت از کشف جسد پسری 22 ساله پشت هتل اوین تهران خبر دادند. با حضور تیم جنایی آنها با جسد دست و پا بسته پسر جوانی روبرو شدند.

در بررسی های اولیه و جستجوی مدارک همراه جسد مشخص شد مقتول جوانی به نام دوست محمد، اهل افغانستان است. در نهایت پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد او کارگر یک مسجد بوده و پس از درگیری با کارگر دیگری، کشته می شود.


مرگ مشكوک دختر جوان در میهمانی شبانه

در این هفته، مرگ مشکوک دختر جوان در میهمانی شبانه تیم جنایی پایتخت را در مقابل معمای جدیدی قرار داد.

ماموران كلانتری 106 نامجو در جریان انتقال دختری نیمه جان به بیمارستان امام حسین قرار گرفتند. با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد دختر جوان جان خود را از دست داده است.

در تحقیقات اولیه مشخص شد كه دختر جوان توسط سه پسر جوان به بیمارستان منتقل شده بود. تحقیقات از پسران جوان آغاز و آنها ادعا کردند در یک میهمانی شبانه حضور داشتند که آزاده حالش خراب شده است. آنها نیز او را به بیمارستان منتقل اما او جانش را از دست داده است.

در ادامه بازپرس ویژه قتل دستور بررسی بیشتر پرونده از سوی کاراگاهان پلیس آگاهی را صادر و جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

ادعای آزار دختر نوجوان توسط خواننده سرشناس

همچنین انتشار خبر شکایت دختر 16 ساله از یک خواننده سرشناس به اتهام اغفال و آزار و اذیت شک جدیدی به جامعه هنری کشور وارد کرد.

دختر نوجوان مدعی شد، در یکی از شبکه های اجتماعی با خواننده سرشناسی آشنا شده است.

وی در رابطه با نحوه ارتباط خود با این خواننده گفت: این خواننده وقتی فهمید من عاشق صدایش هستم از این موضوع سوءاستفاده کرد و با حرف هایش مرا فریب داد. تصور می کردم او قصد ازدواج با مرا دارد. یک روز که با هم قرار داشتیم او به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. حالا هم از او شکایت دارم.

‫با این شکایت تحقیقات قضایی - پلیسی آغاز شد و این خواننده برای رسیدگی به شکایت در دادگاه حاضر شد.

بخشش شوهر همسرکش بعد از 13 سال

خبر مورد توجه دیگر در هفته منتهی به 5 شهریور بخشش شوهر همسرکش بعد از 13 سال بود.

مرد جوان که 13 سال قبل همسرش را با روسری خفه کرده بود از قصاص نجات یافت.

مردی به دلیل سو ظن و اختلافات شخصی، همسر خود را با روسری خفه کرده بود.

وی در نهایت پس از گذشت 13 سال، با رضایت اولیای دم همسر خود، از قصاص رهایی یافت و حکم در رابطه با او اجرایی نشد.


عامل جنایت در کوچه باریک دستگیر شد

عامل جنایت در کوچه باریک در شهر مشهد 24 ساعت پس از قتل بازداشت و به قتل مرد موتور سوار اعتراف کرد.

مقتول به نام رضا 30 ساله با دو ضربه چاقو که به سینه‌اش اصابت کرده، جانباخته است. دوستش به نام حجت هم با ضربه چاقو به گردنش مجروح شده بود.

با شناسایی محل درگیری در کوچه بهمن 4، تحقیقات از شاهدان آغاز شد. بررسی‌های پلیسی نشان داد، مقتول و حجت با موتورسیکلت در حال رفتن به سمت مغازه‌شان بودند که در بهمن 16 یک خودروی پژو در کوچه‌ای باریک برای پیاده کردن دو مسافر زن خود توقف می‌کند. توقف پژو باعث مسدود شدن کوچه و درگیری لفظی موتورسواران و راننده پژو به نام محمود می‌شود.

در ادامه دو پسر جوان به مغازه خود رفته و مشغول کار شدند که محمود همراه دوستش مقابل مغازه آنها آمده و شیشه‌های مغازه را می‌شکند. دو پسر جوان قصد داشتند مانع او شوند که محمود آنها را با چاقو مجروح کرد و گریخت.

وی در نهایت در اعترافات خود گفت: در حال مسافر کشی بودم که مقتول و دوستش پشت ماشین بوق می زدند تا کنار بروم، خیابان باریک بود و فقط امکان حرکت یک خودرو بود به همین دلیل به کار آنها اعتراض کردم. مقتول و دوستش با من درگیر شدند و توهین کردند.

قاتل جوان ادامه داد: توهین آنها باعث شد کینه به دل گرفته و با دوستم به سراغشان بروم. با چاقویی که همراهم بود آنها را مجروح کرده و متواری شدم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *