پیشگیری از آسیب‌ها با آموزش ضابطین قضایی خاص

2:30 - 04 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۳۵۸۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قاضی بخشی محبی گفت: امروز با آموزش ضابطین قضایی خاص از بسیاری از آسیب‌ها و تخلفات پیشگیری شده است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی قاضی بخشی محبی معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد  در مراسم تقدیر از ضابطین قضایی خاص شهرداری که در مجموعه کوهسنگی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: حوزه خدمات شهری همکاری و تعامل خوبی با مجموعه قضائی و پیشگیری داشته است  و مجموعه دادگستری نیز  همراه و همگام با این حوزه خدمات را رصد و در صورت لزوم ارائه خدمات خود را تداوم خواهد بخشید.

وی افزود: متأسفانه به دلیل ارائه خدمات به شهروندان بسیاری از همکاران ما و پرسنل شهرداری مشهد در کنار خانواده‌های خود حضور ندارند که چنین جلساتی با حضور خانواده‌ها سبب افزایش روحیه و در نهایت خدمات‌رسانی بیشتر می‌شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد  بیان کرد: دغدغه ما شهری آرام و پاکیزه‌ است ولی در مواردی از خانواده‌ها غافل می‌شویم و عدم توجه به خانواده می‌تواند آسیب‌هایی را در بر داشته باشد.

بخشی محبی تصریح کرد: دادستانی در بحث پیشگیری و آموزش وظایفی دارد و خوشبختانه امروز با آموزش ضابطین قضایی خاص از بسیاری از آسیب‌ها و تخلفات پیشگیری شده که باید ما بیشتر به این حوزه بپردازیم و بر همین اساس ما آمادگی داریم آموزش در بحث پیشگیری را برای تمام کارکنان شهرداری مشهد ارائه دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *