«مرزبانان» ناامن ترین کشور برای قاچاقچیان را به تصویر می کشد

5:20 - 04 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۳۴۸۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
ششمین قسمت مجموعه مستند «مرزبانان» با موضوع مبارزه نیروهای انتظامی و اطلاعاتی کشورمان با قاچاقچیان مواد مخدر، پنجشنبه 4 شهریور از شبکه افق پخش می شود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، ایران به دلیل داشتن مرزهای طویل با کشورهایی که تولیدکننده مواد مخدر هستند، یکی از کانال های ارتباطی آن ها با کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز به شمار می رود و قاچاقچیان سعی می کنند از طریق کشورمان، محموله های مرگ را به دیگر کشورها ارسال کنند.

در این بین نیروهای انتظامی و اطلاعاتی کشورمان با جانفشانی های بسیار و تقدیم شهدای فراوان، سعی می کنند مانع از اقدام قاچاقچیان مواد مخدر شوند به طوری که ایران، به باتلاقی برای قاچاقچی ها تبدیل شده است.

مرزبانان جمهوری اسلامی در بخش های مختلف، امنیت را تامین می کنند که یکی از آن ها، مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر است، آن ها همچنین با چتر اطلاعاتی گسترده، پی به نقشه های دشمنان شرور می برند و پیش از اقدامات خرابکارانه شان، مانع از ورودشان به داخل جغرافیای ایران اسلامی می شوند.

مجموعه مستند مرزبانان، به فعالیت های این جان برکفان و سربازان گمنام نظام اسلامی در مناطق مختلف کشور می پردازد.

ششمین قسمت «مرزبانان» کاری از مرکز فرهنگی میثاق به کارگردانی محسن اسلام زاده و سید محسن اصغرزاده، پنجشنبه 4 شهریورماه ساعت 19.30 و تکرار آن ساعت 12.30 روز بعد از شبکه افق پخش می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *