فصل دوم سریال "سایبر" فعلا ساخته نمی‌شود/ احتمال جایگزینی سریالی جدید به جای "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" درماه محرم

10:15 - 05 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۳۴۵۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
معظمی با اشاره به اینکه فصل دوم سریال تلویزیونی "سایبر" فعلا ساخته نمی‌شود از احتمال جایگزینی سریالی جدید به جای مجموعه "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" درماه محرم خبر داد.
احمد معظمی کارگردان سریال تلویزیونی "سایبر" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص ساخت فصل دوم این سریال گفت: در شرایط فعلی هیچ خبری از ساخت فصل دوم سریال "سایبر" نیست.

وی ادامه داد: اگر تلویزیون برای ساخت سری جدید این اثر تمایل داشته باشد و بودجه ای را اختصاص دهد به طور یقین در این مسیر فعالیت می کنم.

این کارگردان تلویزیون همچنین تصریح کرد: این که سری جدید این مجموعه تلوزیونی با حضور حامی مالی ساخته شود یا خیر، بحثی مربوط به تهیه کننده است که اطلاع ندارم در این رابطه چه تصمیمی قرار است گرفته شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد با فرا رسیدن ماه محرم ساخت سری جدید مجموعه تلویزیونی "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" را آغاز کند یا خیر، اظهار کرد: مجموعه تلویزیونی "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" حدود دو سال است که ساخته نمی شود و سری جدید آن نیز برای ماه محرم قرار نیست تولید شود.

وی خاطرنشان کرد: شاید به جای سری جدید "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" یک سریال جدید تولید شود که حال و هوایی متفاوت داشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *