عملکرد مقاومتی دولت یازدهم زیر ذره بین "چوب خط" از شبکه افق

10:48 - 03 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۳۳۱۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
چهل و نهمین قسمت برنامه اقتصادی «چوب خط» با موضوع عملکرد اقتصادی دولت یازدهم در حوزه اقتصاد مقاومتی، چهارشنبه سوم شهریورماه از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، چهل و نهمین قسمت برنامه «چوب خط» به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، نگاهی خواهد داشت به عملکرد دولت یازدهم در عرصه اقتصاد مقاومتی که در این زمینه و بر اساس مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی 120 پروژه اصلی برای همه وزارت خانه ها مشخص شده است.

قرار است گزارشی از روند اجرای مهمترین این پروژه ها به تفکیک وزارتخانه های مختلف در این قسمت از برنامه چوب خط مورد بررسی قرار گیرد. نفت، جهاد کشاورزی، نیرو، تعاون کار و رفاه اجتماعی از جمله این مراکز هستند.

همچنین گفت وگوهایی با برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اقشار مختلف مردم در زمینه عملکرد دولت یازدهم در مورد اقتصاد مقامتی صورت گرفته که در این برنامه به نمایش در می آید.

در آیتم «خط خبری» نیز شاهد گزارشی خواهیم بود که در خبرگزاری ایرنا تهیه شده و خبرنگاران و سردبیران از عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی می گویند.

«چوب خط» کاری از علی مروی به عنوان تهیه کننده، چهارشنبه سوم شهریورماه ساعت 21.30 به صورت زنده از شبکه افق به روی آنتن می رود.

تکرار این برنامه را می توانید ساعت 15.30 روز بعد از همین شبکه ببینید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *