تکمیل پست‌های قضایی دادگستری استان اصفهان تا پایان امسال

10:09 - 03 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۳۲۹۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خسروی وفا در بازدید از دادگستری شهرستان فلاورجان از تکمیل پست‌های قضایی دادگستری استان تا پایان سال جاری خبرداد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان،رئیس کل دادگستری استان اصفهان در بازدید از دادگستری شهرستان فلاورجان از تکمیل پست های قضایی دادگستری استان تا پایان سال جاری خبرداد.

وی در این بازدید سرزده در جمع کارکنان این حوزه قضایی حفظ سلامت دستگاه قضایی را مورد تأکید قرار داد و گفت: سلامت دستگاه قضایی در درجه اول اهمیت قرار داشته و ورود کمترین آسیب و آفت در این دستگاه پذیرفتنی نیست و مسؤولان، قضات و کارکنان دادگستری باید با هوشیاری بر این سلامت اهتمام ویژه داشته و اجازه ندهند افرادی از برون یا درون زحمات و تلاشهای شبانه روزی و صادقانه پرسنل خدوم دادگستری را در معرض آسیب قرار دهند.

این مسئول عالی قضایی عامل اصلی سلامت دستگاه قضایی را دارا بودن کارکنان متقی آن دانست و اظهارکرد: تقوای الهی بهترین پشتوانه در زندگی و عامل بازدارنده از هر گونه لغزش و خطاست و این از خصلتها و ویژگی های مهم کارکنان در دستگاه قضایی است.

وی افزود: معاونت فرهنگی قوه قضاییه با اجرای برنامه‌ها و طرحهای فرهنگی، اخلاقی و قرآنی حرکت بسیار ارزشمندی را در راستای حفظ و ارتقای این ویژگی اخلاقی کارکنان شروع کرده و منشأ اثرات مثبتی تا کنون بوده است.

خسروی وفا با تقدیر از نظم اداری موجود در دادگستری این شهرستان مهمترین مشکل آن را کمبود کادر اداری ارزیابی و تصریح کرد: بسیاری از مشکلات این حوزه قضایی با همت و تلاش مسؤولان که احداث ساختمان مناسب با امکانات خوب و مجهز از جمله آن است مرتفع گردیده ولکن کمبود کادر اداری، سرعت حرکت را کند نموده است که امید است با برنامه های در دست اقدام در آینده نزدیک شاهد افزایش نیروی اداری در این دادگستری و در سطح استان باشیم.

وی کسب رضایتمندی مراجعان را از دیگر وظایف مهم دانست و گفت: کثرت ورودی پرونده و کار و کمبود نیرو و امکانات اداری و قضایی دلیل بر عدم تلاش در راستای کسب هر چه بیشتر رضایتمندی و برخورد مناسب توأم با حفظ حرمت و کرامت انسانی نیست که عدم تحقق آن آسیب به دستگاه قضایی محسوب می شود.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *