معرفی 2 برند لبنی متخلف به قوه قضائیه/ صدور دستور جمع‌آوری محصولات لبنی حاوی روغن پالم

14:31 - 18 مرداد 1393
کد خبر: ۲۱۳۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: سخنگوی سازمان غذا و دارو از معرفی 2 برند لبنی متخلف به قوه قضائیه خبر داد و گفت: در صورت اثبات اضافه کردن روغن پالم در محصولات لبنی بلافاصله دستور جمع‌آوری آن داده و جلوی تولید نیز گرفته خواهد شد.

: سخنگوی سازمان غذا و دارو از معرفی 2 برند لبنی متخلف به قوه قضائیه خبر داد و گفت: در صورت اثبات اضافه کردن روغن پالم در محصولات لبنی  بلافاصله دستور جمع‌آوری آن داده و جلوی تولید نیز گرفته خواهد شد.

محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره بررسی وجود روغن پالم در شیر پرچرب اظهار کرد: طی هفته گذشته تمامی تولیدی‌های صنعت فرآورده‌های لبنی در تهران مورد بازرسی قرار گرفت که 9 برند متخلف در زمینه روغن پالم شناسایی شدند  و در حال حاضر سازمان غذا و دارو در حال بررسی مجدد نمونه‌های آن‌ها است.

وی در ادامه به معرفی 2 برند متخلف به قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: در صورت اثبات شدن این موضوع و وجود روغن در محصولات لبنی بلافاصله دستور جمع‌آوری آنها  داده می‌شود و جلوی تولید این محصولات نیز نیز گرفته خواهد شد حتی در برخی موارد پروانه آن محصول لغو می‌شود.

سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره تشکیل کمیته فنی بازنگری مصرف روغن پالم در فرآورده‌های غذایی با تاکید بر محصولات لبنی گفت: جلساتی در ارتباط با بازنگری مصرف روغن پالم در فرآورده‌های غذایی، در سازمان غذا و دارو تشکیل شد و  طی 2هفته آینده نتایج جلسات این کمیته اعلام خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *