"مرد عنکبوتی" به همراه "مرد گرگ‌نما" باز می‌گردد

10:00 - 02 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۲۷۷۶
2017 سال پر هیجان و پر کار شخصیت های ابرقهرمان سینمای هالیوود است. تولید آثاری همچون "مرد عنکبوتی"، "مرد گرگ نما"، "تور" و "بتمن" نشان دهنده علاقه وافر اهالی هالیوود به ابرقهرمان ها است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سال 2017 با بازگشت بسیاری از ابرقهرمان های مطرح سینمای هالیوود همچون "مرد عنکبوتی"، "گرگ نما"، "ثور" و "بتمن" مصادف خواهد بود. به همین مناسبت میزان نگاهی انداخته است به فیلم هایی که پیش تولید یا فیلم برداری خود را آغاز نموده اند.
 


ثور (Thor)
 
افسانه ثور بار دیگر با بازی "کریس هِمثروت" در نوامبر سال آینده اکران خواهد شد. این فیلم در مورد یکی از اسطوره های یونان باستان (ثور) است که نگهبان جهان ها بوده و چکس صاعقه اش را از اودین پادشاه آزگارد هدیه گرفته است.
 
"تایکا وایتیتی" کارگردانی این نسخه از فیلم پرطرفدار ثور که نسخه سوم آن نیز محسوب می شود را بر عهده داشته و به جز کریس هِمثروت" بازیگرانی همچون "آنتونی هاپکینز"، "کیت بلانشت"، "تام هدلستون"، "ادریس البا"، "مارک روفالو" در نقش هالک در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
 
تنها تفاوت موجود در این نسخه تاکنون عدم پیوستن "ناتالی پورتمن" از بازیگران اصلی فیلم در دو نسخه گذشته و همچنین اضافه شدن کاراکتر "هالک" به این فیلم است.
 


مرد عنکبوتی (Man-Spider)
 
این نسخه از مرد عنکبوتی با نام بازگشت به خانه را "جان واتس" کارگردانی نموده و "تام هالند" در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی) ظاهر خواهد شد. بازگشت به خانه مراحل فیلم برداری خود را پشت سر گذاشته و جولای سال آینده اکران خواهد شد.
 
یکی از بزرگترین تغییرات این نسخه از فیلم پر طرفدار مرد عنکبوتی حضور "مرد آهنی" در این قسمت از این فیلم است. "رابرت داونی جونیور" در نقش مرد آهنی در کنار مرد عنکبوتی هیجان ها برای اکران این فیلم را به حداکثر رسانده است.



لیگ عدالت (Justice League)
 
ترکیب شگفت انگیز "جوکر"، "زن شگفت انگیز"، "سوپر من"، "بتمن"، آکوامن" و"فلش" در فیلم لیگ عدالت به کارگردانی "زک اسنایدر" تمامی جذابیت های مورد نظر را دارد تا انتظار داشته باشیم فیلم "لیگ عدالت" به یکی از پر فروش ترین فیلم های سینمای هالیوود در سال 2017 تبدیل شود.
 
در این نسخه از فیلم پر کاراکتر "لیگ عدالت"، "ژرارد لتو"، "جیسون موآما"، "اِزرا میلر"، "هنری کاوویل" و "گال گودوت" به ایفای نقش می پردازند.
 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *