اهدای بیش از 70 مدال المپیادهای علمی به رهبری توسط دانشجویان و نخبگان دانشگاه شریف

15:47 - 01 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۲۷۷۲
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
صبح امروز (دوشنبه 1 شهریور) مراسم اهدای مدال های کشوری و جهانی دانشجویان دانشگاه شریف به رهبر انقلاب و آستان قدس روضوی با حضور علامه رئیسی در سالن همایش های موزه ملک برگزار شد.
اهدای بیش از 70 مدال المپیادهای علمی به رهبری توسط دانشجویان و نخبگان دانشگاه شریفبه گزارش گروه سیاسی ، جمعی از دانشجویان و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف صبح امروز در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام رئیسی تولیت استان قدس رضوی بیش از 70 مدال از المپیادها علمی کشوری و جهانی خود را به مقام معظم رهبری تقدیم کردند.

در ابتدای این مراسم سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله گفت: به نظر من امام (ره) و مقام معظم رهبری امروز به همه جوانان به خاطر این اقدامی که صورت گرفته عرض تبریک دارند و اینکه تربیت نیروهای انقلابی باعث شده امروز جوانان ما چنین افتخاراتی در المپیادهای علمی به دست آورند، جای تقدیر دارد.

وی در ادامه با اشاره به رشادت‌های جوانان در 8 سال دفاع مقدس، گفت: امروز هم مثل همان زمانی است که رزمندگان و جوانان ما در عملیات طریق القدس توانستند بستان را آزاد کنند.

وی در ادامه خطاب به دانشجویان و نخبگانی که مدال‌های خود را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کردند، گفت: از اینکه مدال‌های خودتان را تقدیم به ولی امر مسلمین می‌‌کنید، از شما قدردانی می‌کنم و این حرکت بزرگ را به شما تبریک می‌گویم.

کاظمینی تصریح کرد: می‌دانیم جوانان ما در حوزه علم و پژوهش و فرهنگ آینده خوبی را برای کشور رقم می‌زنند و ان‌شاءالله با وجود این جوانان بتوانیم قله‌های بلند را فتح کنیم.

در ادامه این مراسم تعدادی از دانشجویان و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *