سربازان فراری می توانند از طرح مشمولان غایب استفاده کنند

13:48 - 27 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۰۸۸۶
رئیس سازمان نظام وظیفه ناجا گفت: سربازان فراری می توانند از طرح مشمولان غایب با پرداخت جریمه برای دریافت کارت پایان خدمت اقدام کنند.
به گزارش گروه جامعه ،سردار حمید صدرالسادات  با بیان اینکه پیشتر افرادی که از خدمت سربازی فرار می کردند به سیستم قضایی معرفی می شدند، گفت: افرادی که مدتی به سربازی می رفتند ولی پس از آن از خدمت سربازی فرار می کردند باید به سیستم قضایی معرفی و پرونده قضایی برایشان تشکیل می شد و تعیین تکلیف می شدند.
 
سردار صدرالسادات ادامه داد: سال گذشته با اجازه ای که از فرمانده معظم کل قوا گرفته شد سربازان فراری نیز می توانند اگر مشمول طرح سربازان غایب می شوند در این طرح شرکت کنند بدون اینکه به مراجع قضایی معرفی شوند.
 
وی افزود:افرادی که به خدمت سربازی رفته اند اما پس از مدتی فرار کرده اند و بیش از 8 سال است که غیبت دارند می توانند با پرداخت جریمه برای دریافت کارت پایان خدمت خود اقدام کنند.
 
طرح پرداخت جریمه برای مشمولان غایبی است که مدت غیبت آنها به بیش از هشت سال رسیده است که با توجه به مدرک تحصیلی با پرداخت جریمه می توانند کارت پایان خدمت دریافت کنند.

 



ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
0
0
جناب سردار در این دو تبصره که یکی مربوط به سربازان فراری و دیگری مربوط به انصرافی ها و اخراجی های شهریور ۹۳ به بعد بود بالاخره در مورد فراری ها امکانات را برقرار کردید. امیدواریم در مورد انصرافی ها و اخراجی ها اگر کاملاَ شامل نمیکنید حداقل تا شهریور ۹۴ قرار دهید. ممنون
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
0
0
جناب سردار با سلام آیا افرادیکه در حال تحصیل نیستند و از اخرین مدرکشان بیش از ۸ سال میگذرد میتوانند از این طرح استفاده کنند؟ آیا ملاک سنجش از آخرین مدرک است؟ در سال ۹۴، انصرافی ها و اخراجی های تا ۳۱۶ ۹۳ را شامل نمودید، آیا امسال انصرافی و اخراجی های تا ۳۱۶۹۴ میتوانند شامل شوند؟ تسهیلات برای فراری ها فراهم شد، آیا تسهیلاتی برای این گروه فراهم میشود؟
مادر
|
-
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
0
0
آیا افرادیکه در حال تحصیل نیستند و از آخرین مدرک آنها بیش از ۸ سال میگذرد میتوانند ازاین طرح استفاده کنند؟
علی
|
-
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
0
0
من متولد ۶۶ هستم و آخرین مدرک ۸۴ و اخراجی شهریور ۹۴، نمیدونم چرا همه را اعلام کردید الا ما را؟ شما را به خدا یک بازنگری و کارشناسی بشه
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
0
0
جناب سردار صدرالسادات با سلام شما قبلاَ فرمودید کسانیکه در حال تحصیل نباشند و از آخرین مدرکشان بیش از ۸ سال گذشته باشد میتوانند شامل شوند. پس تکلیف انصرافی ها و اخراجی هایی که مشغول تحصیل نیستند و از آخرین مدرکشان بیش از ۸ سال گذشته چه میشود؟ اخراجی-انصرافی های تا شهریور ۹۴ اطلاعی از تداوم این طرح در سال ۹۵ نداشتند. چون در آن زمان سردار کمالی اعلام کرده بودند که این طرح در سال ۹۵ ادامه نخواهد یافت. لطفاَ حداقل تا شهریور ۹۴ را شامل نمایید. فراری ها و حتی متولدین ۶۹ را شامل کردید. لطفاَ متولدین ۶۵-۶۶ که بیش از ۱۰-۱۲ سال از آخرین مدرکشان میگذرد و مشغول تحصیل هم نمیباشند را دریابید. باتشکر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *