شکایت خانواده‌های زندانیان حادثه آتش‌سوزی زندان شهرکرد

12:42 - 18 مرداد 1393
کد خبر: ۲۱۰۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس کل‌دادگستری استان چهارمحال وبختیاری از شکایت خانواده‌های زندانیان حادثه آتش سوزی در زندان شهرکرد خبرداد و گفت: آمادگی فوق‌العاده و ویژه برای رسیدگی به شکایت خانواده‌های متوفیان و مصدومان حادثه آتش سوزی در زندان شهرکرد را داریم.

: رییس کل‌دادگستری استان چهارمحال وبختیاری از شکایت خانواده‌های زندانیان حادثه آتش سوزی در زندان شهرکرد خبرداد و گفت: آمادگی فوق‌العاده و ویژه برای رسیدگی به شکایت خانواده‌های متوفیان و مصدومان حادثه آتش سوزی در زندان شهرکرد را داریم.
سید عبدالله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار میزان افزود: یک تیم تحقیقاتی به ریاست دادستان شهرکرد تشکیل و تحقیقات به صورت شبانه‌روزی آغاز شده‌است و آمادگی داریم تا به صورت ویژه به شکایت خانواده‌های محترم متوفیان و مصدومان رسیدگی کنیم.
وی اضافه کرد: تحقیقات از همان روز اول حادثه آغاز شده اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و به محض رسیدن نتیجه اطلاع رسانی می‌کنیم.
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری درمورد اینکه آیا تاکنون شکایتی از سوی خانواده‌های زندانیان صورت گرفته‌است یا خیر، گفت: تاکنون دو خانواده از متوفیان شکایت کرده‌اند که به شکایت‌هایشان رسیدگی می‌شود.
حادثه آتش‌سوزی ساعت 16 دوشنبه، 13 مرداد، در زندان شهرکرد رخ داد که 12 زندانی در اثر آتش‌سوزی و خفگی با گاز منواکسید‌کربن جان‌شان را از دست دادند.
پس از این حادثه، رئیس قوه‌قضاییه در حکمی به ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کشور از وی خواست در این زمینه تحقیقات لازم انجام شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *