سرپرست مجتمع شماره32 شورای حل اختلاف تهران معارفه شد

14:44 - 25 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۰۰۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مراسم تودیع و معارفه سرپرست مجتمع شماره 32 شورای حل اختلاف تهران ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور رئیس شورای حل اختلاف استان تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رئیس شورای حل اختلاف استان تهران در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مجتمع شماره 32 شورای حل اختلاف تهران با اشاره به سابقه کاری سرپرست سابق و جدید مجتمع، هدف و سنگ بنای اصلی تأسیس مجتمع شورای حل اختلاف ویژه کمیته امداد را کمک و خدمت به اقشار آسیب پذیرو ارشاد و معاضدت قضایی آنان عنوان کرد .

دریانی همچنین در راستای ساماندهی امور کارگزینی اعضاء ، کارکنان و افزایش کیفی در بخش مشاوره و معاضدت مجتمع جهت خدمت رسانی بهتر به مراجعین که از اقشار ضعیف جامعه هستند دستورات لازم را صادر کرد.

در ادامه شریعتی فر سرپرست وقت مجتمع شماره 32 شورای حل اختلاف تهران گزارش اجمالی از عملکرد کاری خود را ارائه کرد و ضمن آرزوی توفیق برای سرپرست جدید ،از حمایت های آقای دریانی و مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) تقدیر نمود.

 همچنین نعیمی  با تأکید بر مقوله و روش بسیار مهم مردم مداری در اجرای کامل قانون اظهار امیدواری کرد تا با موفقیت بیشتر در کنار همکاران این مجتمع در سمت سرپرستی ایفای نقش کرده و تکریم ارباب رجوع ،گسترش فرهنگ صلح و سازش ، تجزیه و تحلیل آماری و ...  را بیش از پیش اجرایی نماید.  

 دکتر ولیی مدیر کل کمیته امام خمینی (ره) استان تهران ضمن تقدیر از زحمات رئیس شورای حل اختلاف تهران که جهت هم افزایی و کارایی بیشتر مجتمع شماره 32 تهران فعالیت های گسترده ای انجام داده است قول مساعد در جهت بکارگیری حداکثر توانایی مسئولین و مقامات این نهاد برای همکاری با شورای حل اختلاف داد.

 در پایان لوح ابلاغ قضایی به نعیمی  و لوح تقدیر به شریعتی فر توسط رئیس شورای حل اختلاف استان تهران و مدیرکل کل کمیته امداد امام خمینی اعطا شد.

شایان ذکر است در حاشیه مراسم ،احکام جدید به اعضای مجتمع شماره32  شورای حل اختلاف تهران اهدا و مراسم اتیان سوگند نیز برگزار شد .

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *