پشت پرده انتشار فایل صوتی منتظری و حمایت بی بی سی و آل سعود از آن

11:37 - 23 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۹۰۲۸
انتشار فایل صوتی سخنان تند و انتقادی منتظری درباره اعدام منافقین پس از مرصاد به تیتر یک رسانه های معاند تبدیل شده است.

به گزارش گروه فضای مجازی ، اخیرا انتشار فایل صوتی سخنان تند و انتقادی آقای منتظری درباره اعدام منافقین پس از مرصاد توسط سایت منتظری که توسط پسر ایشان هدایت میشود خبرساز شد. فایل صوتی 40 دقیقه‌ای که 23 دقیقه‌ ابتدایی آن سخنان منتظری و ادامه‌اش سخنان یکی ازمسئولین قضایی و توضیحاتش درباره ادعاهای غلط منتظری است.

این فایل صوتی ساعاتی بیشتر روی سایت منتظری باقی نماند و از روی سایت حذف شد. جای این فایل صوتی تنها نقطه چین هایی باقی مانده بود که میشود گفت بی معنا نیست.

 

تصاویر زیر گویای این ادعاست:

قبل از اصلاح

 

بعد از اصلاح

 

کانال تلگرامی منتسب به منتظری هم در این باره توضیحاتی را ارائه داد که محل بحث نیست.

 

نکته ی اصلی اینجاست که در ابتدا رسانه های ضد انقلاب این فایل صوتی را در سایت ها و شبکه های خود به صورت وسیع منتشر کردند و به واسطه ی آن برای منتظری ها کف و سوت زدند؛ وگرنه این فایل در  سایت کم مخاطب آیت الله منتظری دیده نمیشد.

پرچم دار پخش این فایل صوتی بی بی سی فارسی شد و تبع آن سایت های ضد انقلاب دیگر با عناوین مجاهدین خلق و غیره اقدام به پوشش آن کردند و پسر آیت الله به خاطر این امر تبریک گفتند.

 

حال سوال اصلی این است که سایت منتسب به آیت الله منتظری با مدیریت فرزند ایشان با هماهنگی رسانه های ضد انقلاب اقدام به انتشار این فایل نموده است؟

 

در زمانی که جو رسانه های مزدور در حال شستن دست های به خون آغشته ی منافقین از صفحه ی تاریخ هستند انتشار چنین اسنادی چه معنایی میدهد؟

 

چندی است که ضد انقلاب با پشتیبانی مالی و معنوی آل سعود در حال تطهیر چهره ی کثیف منافقین هستند. برگزاری همایش ها، دیدار های معنا دار و ساپورت های مالی که اسناد آن به وفور افشا شده است حاکی صحت این ادعاست.

 

*** رسوایی رسانه های عربی وابسته به سعودی در حمایت از منافقین

در تازه ترین اقدام، حمایت تمام قد رسانه های سعودی و پوشش زنده و عجیب نشست گروهک تروریستی منافقین در پاریس، پازل ارتباط آل سعود با منافقین را تکمیل تر کرد.

 

 

پر واضح است که دولت عربستان از منافقین کوردل و خود فروخته سوء استفاده میکند تا عداوت خود با ایران را کامل کند. در واقع وقتی ناکامی های عربستان از صدمه زدن به بدنه ی حاکمیتی جمهوری اسلامی سر به فلک میکشد روزنه ی واهی امیدی به نام منافق برای آن ها جلوه میکند.

یک ماه پیش نشست گروهک تروریستی منافقین در پاریس که با حمایت های عربستان برپا و دیده شد با شانتاژهای رسانه های سعودی همراه بود که سعی داشتند اعضای شرکت کنند در این نشست را بیشتر از آنچه که واقعیت بوده است نشان دهند. در واقع وقتی عربستان به منافقین نگاه اپوزوسیونی دارد این امر عجیب به نظر نمی رسد. به گونه ای که العربیه مدعی شده بود که این نشست قرار است با حضور بیش از 100 هزار نفر از «ایرانیان خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی و نمایندگان احزاب سیاسی از کشورهای مختلف جهان» برگزار شود. همین اظهار نظر و حمایت عربستان از این نشست که با توجه به سایقۀ سعودی ها، بی تردید، از سطح رسانه ای فراتر رفته و به حمایت مالی رسیده است، این گمانه را به ذهن متبادر می کند که احتمالا بخشی از حاضران در این نشست  که البته - بر پایۀ تصاویر – تعدادشان از چند هزار نفر فراتر نمی رفت، مزدورانی از کشورهای عربی یا دیگر کشورها بوده اند که با پول عربستان به عنوان سیاهی لشکر در محل نشست حاضر شده اند.

از طرفی صحبت های غیر منتظره ی ترکی فیصل در جمع منافقان تاییدی برا این ادعاهاست.

این شاهزاده کارکشته سعودی در اظهارات خود که بارها از سوی حاضران مورد تشویق قرار گرفت؛ خطاب به مریم رجوی گفت :« و تو ای خانم مریم رجوی و همسرت مرحوم مسعود رجوی و تو ای خانم مریم رجوی و همسرت مرحوم مسعود رجوی، شما نیز مثل شاهنامه در تاریخ ماندگار خواهید شد.»

 

تمجید از سرکردگان این گروهک و حضور در جمع آنها آن هم با دعوت قبلی بیانگر ارتباط نزدیک این گروهک تروریستی با مقامات عربستان سعودی است؛ چیزی که در گذشته نیز از این گروهک تروریستی آن هنگام که به صدام پناه برده بود ؛ شاهد بودیم. با این حال خبر مرگ مسعود رجوی تاکنون از سوی هیچ نهاد خبری تایید نشده و یک منبع امنیتی نیز در واکنش به این اظهارات در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در پاریس خبر مرگ وی را تکذیب کرده است.
همه ساله پاریس به این گروهک تروریستی مجوز برگزاری همایش و تظاهرات می دهد.

 

***دیدار محمود عباس با مریم رجوی

به تازگی محمود عباس‌ رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با مریم رجوی سرکرده گروه منافقین در پاریس دیدار کرد و عکس آن نیز منتشر شد.

 

 

برخی این دیدار محمود عباس با رجوی را در چارچوب برنامه های سعودی برای مقابله با ایران و در امتداد حضور بی سابقه شاهزاده سعودی ترکی فیصل رئیس سابق سازمان اطلاعات - امنیت سعودی در گردهمایی اخیر منافقین در پاریس می دانند که کاملا درست به نظر می رسد.

 

با وجود چنین فضاهایی انتشار انحرافی ترین صحبت های آقای منتظری به چه معناست؟

 

نگاهی به نامه ی معمار کبیر انقلاب در عزل آیت الله منتظری در باب موضوع این یادداشت خالی از لطف نیست.

امام خمینی در بخشی از نامه ی پر رنج خود به آقای منتظری اینگونه مینویسند:

"با دلی شکسته و سینه‌ای گداخته از آتش بی‌مهریها با اتکا به خداوند متعال به شما که حاصل عمر من بودید چند نصیحت می‌کنم دیگر خود دانید:
۱- سعی کنید افراد بیت خود را عوض کنید تا سهم مبارک امام بر حلقوم منافقین و گروه مهدی هاشمی و لیبرالها نریزد.

۲- از آنجا که ساده لوح هستید و سریعاً تحریک می‌شوید در هیچ کار سیاسی دخالت نکنید، شاید خدا از سر تقصیرات شما بگذرد.
۳- دیگر نه برای من نامه بنویسید و نه اجازه دهید منافقین هرچه اسرار مملکت است را به رادیوهای بیگانه دهند... "

 

نزدیک به سی سال پیش حضرت امام از ساده لوحی یار قدیمی خویش شکوه میکنند و امروز مشاهده میکنیم این ساده لوحی از پدر به بیت او نیز ارث رسیده است.

 

اگر دست گردانندگان سایت منتظری را با ضد انقلاب در یک کاسه نبینیم لذا این ساده لوحی فرزند ایشان است که این گونه وی را بازی داده و آلت دست بی بی سی ها قرار داده است.

 

به هر حال این فتنه ی نخ نما و پوسیده قدرت پوشانیدن حقایق ناب انقلاب اسلامی ایران را ندارد. این بار هم با روشنگری های جبهه ی انقلاب و البته ساده لوحی گردانندگان این قائله دست ضد انقلاب و فتنه گر رو شد و چهره ی ناپاک منافقین کوردل بر دوست داران نظام اسلامی ایران معلوم تر شد.


منبع: ریشه

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *