هتلی در دوبی آب‌وهوای استوایی می‌سازد+تصاویر

6:00 - 20 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۷۷۴۸
تصور آسمان‌خراشی که در آن، زمان پذیرایی از میهمان‌ها صدای باران به گوش برسد تا حدودی بی‌معنی است، اما این اتفاق در هتل و اقامتگاه رُزمونت(Rosemont) رخ می‌دهد و صدای قطرات باران با رعد و برق برای اولین‎بار در این هتل به گوش می‌رسد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از ایسنا، هتل رُزمونت(Rosemont) توسط شرکت معماری زاس(ZAS) با 550 میلیون دلار هزینه برای اولین‌بار در مساحت 2 میلیون فوت مربع در دو برج با معماری مهیج و مدرن در دوبی اجرا شده است. هر دو برج 53 طبقه و یکی از آنها 448 اتاق و دیگری 280 آپارتمان دارد.

این دو برج دارای معماری همسان بوده، اما هریک کاربرد خاص خود را دارند. برج مسکونی هم شامل تصویر آب با حلقه‌های اوربیتالی و نورهای انشعابی به سمت بالاست.

افراد حتی از ورودی این هتل نیز لذت می‌برند. در قسمت ورودی سکویی وجود دارد که دارای شکلی سه‌بعدی است و شامل جنگل بارانی و تفرجگاه زیرآبی با استفاده از فناوری‌های رباتیک، دیداری-شنیداری و تصاویر سه‌بعدی است. این قسمت مرکز سرگرمی، سالن بولینگ و پارک است.

بازدیدکنندگان از جنگل‌های بارانی 75 هزار فوت مربعی، پوشش گیاهی و سیستم بارانی هوشمند برای داشتن محیط زیست استوایی لذت می‌برند. در بین درختان محیطی مه‌آلود ایجاد شده که محیطی بارانی را تداعی می‌کند.

آب مورد نیاز سیستم بارانی نیز بازیافت و جمع‌آوری و سپس ذخیره می‌شود. این سیستم کاملا هوشمند بوده و مکان افراد را مشخص و سپس آب را در همان مکان اسپری می‌کند.

همچنین ساحل شنی آن مکانی برای لذت بردن از آب جاری است. ورودی جنگل بارانی هم در قسمت لابی بوده و از دیگر ویژگی‌های آن حمل و نقل رباتیکی چمدان‌ها، آبشار دیجیتالی و آسانسور با سرعت بالا برای حمل‌ونقل بازدیدکنندگان است.


/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *