انتقاد از سکوت کشورهای عربی درباره غزه/ ایران تا برچیده شدن سایه صهیونیست‌ها از فلسطین حمایت می‌کند

16:40 - 15 مرداد 1393
کد خبر: ۲۰۷۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: انتظار است مقامات کشورهای عربی بدور از هرگونه رعب و وحشتی از مستکبران جهان در دفاع از مردم مظلوم غزه وارد عمل شوند.

: رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار است مقامات کشورهای عربی بدور از هرگونه رعب و وحشتی از مستکبران جهان در دفاع از مردم مظلوم غزه وارد عمل شوند.

علاءالدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگارسیاسی میزان تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم غزه غیرقابل قبول است، لذا انظار می‌رفت سازمان بین‌المللی سکوت خود را در قبال این جنایات شکسته و همراهمی خود را با مردم غزه اعلام می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد سازمان ملل متحد در برابر حوادث غزه غیرقابل قبول بود گفت: این سازمان باید بدانند که تنها آلت دست کشورهای قدرتمند است و هیچ‌گونه اعمال قدرتی از خود ندارد.

رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشورهای غربی که خود را به عنوان مدعیان حقوق بشر معرفی می‌کنند در محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه هیچ‌گونه اقدامات مثمرثمری را انجام ندادند.

بروجردی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قدرتمندترین کشورهای خاورمیانه به حمایت همه جانبه خود از ملت فلسطین ادامه خواهد داد تا سایه سهمگین رژیم صهیونیستی از سر این کشور برداشته شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *