متجاوزان به حریم راه‌های آمل یک ماه فرصت گرفتند

15:06 - 15 مرداد 1393
کد خبر: ۲۰۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس کل دادگستری استان مازندران به متجاوزان به حریم راه‌های آمل برای جمع‌آوری و تخلیه سازه‌های غیرمجاز یک ماه فرصت داد.

: رییس کل دادگستری استان مازندران به متجاوزان به حریم راه‌های آمل برای جمع‌آوری و تخلیه سازه‌های غیرمجاز یک ماه فرصت داد.
حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار میزان اظهار کرد: پیشگیری و برخورد قاطع با متجاوزان به حریم راه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی و منابع طبیعی است.
وی گفت: کم کاری مدیران اجرایی در برخورد با متجاوزان به هیچ وجه پذیرفته نیست و طی یک ماه آینده اداره کل راه و شهرسازی استان باید متجاوزان به حریم راه را شناسایی کند.
رییس کل دادگستری استان مازندران همچنین افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان (آب، برق، گاز و تلفن) نیز نسبت به قطع خدمات اقدام کرده و پس از گذشت یک ماه، اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری نیروی انتظامی، نسبت به تخریب سازه‌های غیرمجاز احداث شده اقدام کنند.
رییس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به اقدامات شورای حفظ حقوق بیت‌المال، از رفع تصرف و خلع ید 57/34 هکتار از اراضی متصرفی در استان خبر داد.
وی گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در اداره کل منابع طبیعی ساری و نوشهر، در برخورد با متصرفان اراضی ملی و جنگلی از طریق اجرای تبصره ذیل ماده 55 و اجرای احکام با تشکیل 176 فقره پرونده 57/34 هکتار از اراضی متصرفی در استان با ارزش 149 میلیارد و 158 میلیون و 880 هزار ریال رفع تصرف و خلع ید شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *