حرکت اعتراضی مردم بحرین در حال خروج از مسیر مسالمت آمیز است/ اجداد "آل خلیفه" از راهزنان سرزمین نجد بودند

10:20 - 16 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۶۱۷۹
دسته بندی: سیاست
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: با توجه به تعویق محاکمه شیخ عیسی قاسم و خروش مردم بحرین در اعتراض به حکم سلب تابعیت وی به نظر می رسد حرکت اعتراضی مردم بحرین در حال خروج از مسیر مسالمت آمیز است.

آل خلیفه راهزن بودندحسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به اقدام رژیم آل خلیفه در سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم و تلاش این رژیم برای محاکمه این روحانی آزادیخواه و مجاهد اظهار کرد: وقتی به سوابق آل خلیفه می نگریم متوجه می شویم که اجداد آنها از بیابانگردهای سرزمین نجد بودند واصالت بحرینی ندارند؛ حال آنکه شخص شیخ عیسی قاسم در بحرین متولد شده است و اجدادشان نیز متعلق به این سرزمین هستند.

وی با اشاره به پیشه راهزنی اجداد آل خلیفه در سرزمین نجد گفت: بی تردید سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم مقدمه ای برای تبدیل حرکت مسالمت آمیز مردم بحرین به حرکتی مسلحانه و براندازانه محسوب می شود.

شریعتمداری با اشاره به حضور شبانه روزی مردم بحرین در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم و ممانعت آنها از تعرض مزدوران آل خلیفه به ساحت این روحانی آزادیخواه و مجاهد گفت: با توجه به تعویق محاکمه شیخ عیسی قاسم و خروش مردم بحرین در اعتراض به حکم سلب تابعیت وی به نظر می رسد حرکت اعتراضی مردم بحرین در حال خروج از مسیر مسالمت آمیز است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به شجاعت و جسارت مردم و جوانان بحرینی و پافشاری آنها بر خواسته ها و مطالبات به حق خود اظهار کرد: مدت مدیدی است که رژیم آل خلیفه به کمک مزدورانش و همچنین نیروهای آل سعود در تلاش برای سرکوب قیام مردم بحرین است اما تا کنون در تحقق این امر ناکام مانده است و نه تنها حرکت انقلابی مردم بحرین فروکش نکرده که حتی روز به روز بر دامنه آن افزوده شده است.

وی در پایان با بیان اینکه رژیم آل خلیفه میخ‌های آخر را نثار تابوت خود می‌کند خاطر نشان کرد: اقدامات خصمانه رژیم آل خلیفه از جمله زندانی کردن کودک 11 ساله نیز نتوانسته مانع حرکت انقلابی مردم بحرین و خواسته های مسالمت آمیز و به حق آنها شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *