کمالوند: امیدوارم مهاجمان‌مان روز خوبی داشته باشند/ به وعده‌ام وفا می‌کنم

22:05 - 15 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۶۰۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نسبت به کسب سه امتیاز در دیدار فردا برابر پرسپولیس ابراز امیدواری کرد.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت باشگاه گسترش فولاد تبریز، فراز کمالوند امروز (جمعه) در نشست خبری قبل از بازی هفته سوم لیگ برتر برابر پرسپولیس تهران، با تبریک روز خبرنگار به تمامی اصحاب رسانه اظهار داشت: به خبرنگارانی که بدون هیچ چشمداشتی کارشان را انجام می‌دهند و همچنین بابت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر تبریک عرض می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به بازی فصل گذشته مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: پارسال بازی را به پرسپولیس باختیم اما تاریخ زیاد در ذهن ما نمی‌ماند. من تا پارسال هیچ وقت به استقلال نباخته بودم و از پرسپولیس هم پس از ۱۷ سال شکست خوردیم و به هر حال فوتبال با همین مسائل جذاب می‌شود.

کمالوند اضافه کرد: با اینکه در دو بازی گذشته برد نداشتیم اما نتایج بدی هم نبود. اگر توپ‌های‌مان گل می‌شد، پیروز میدان می‌شدیم و ان‌شاء‌الله بعد از تعطیلات هم آمادگی‌مان را افزایش می‌دهیم و امیدوارم بتوانیم امتیاز کامل بازی مقابل پرسپولیس را کسب کنیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه وقتی خط حمله گلزنی نمی‌کند دو دلیل دارد، ادامه داد: در این حالت یا مهاجمان مهارت کافی را ندارند یا به اندازه نرمال، آماده نیستند و مشکل تیم ما، مشکل دوم است زیرا «شیمبا» هنوز به آمادگی کامل نرسیده ولی بازیکن بسیار خوبی است. قبل از بازی با پیکان او فقط ۶ جلسه تمرینی در کنار ما بود اما در هفته‌های آینده مشکلات در این زمینه حل می‌شود.

کمالوند در مورد میزبانی بازی فردا در ورزشگاه اختصاصی این تیم اظهار داشت: ما نمی‌خواستیم اتفاقی بیفتد که خودمان هم نتوانیم میزبان باشیم اما به دنبال آن هستیم که ظرفیت ورزشگاه به ۱۰ هزار نفر برسد. امیدواریم همین تعداد صندلی هم فردا پر شود و شرمنده‌ایم که ظرفیت ورزشگاه بیش‌تر نیست.

وی افزود: باشگاه گسترش فولاد با هدایت مالک و هیئت مدیره و مدیریت سمندر که مثل یک برادر در کنار ماست،  امسال کار فوق‌العاده‌ای انجام داد. ۱۶ بازیکن‌مان بالای ۳ سال قرارداد بسته‌اند، از دخسوس تا شجاعیان. بسیاری از پدیده‌ها و بازیکنان جوان هم بالای سه سال با ما قرارداد دارند. در واقع گسترش یک روند رو‌به‌رشد دارد و این روند ادامه پیدا می‌کند. این قول را می‌دهم که به وعده‌ام وفا کنم و جزو ۶ تیم اول باشیم. با این حال سال دیگر ترکیب‌مان تغییرات زیادی ندارد و این موضوع باید الگوی دیگر تیم‌ها باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *