اعترافات شهرام احمدی عضو گروهک تروریستی "توحید و جهاد" + فیلم

10:38 - 15 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۸۲۵
خبرگزاری میزان-وزارت اطلاعات طی اطلاعیه‌ای خلاصه‌ای از اقدامات گروهک تروریستی تکفیری سنندج موسوم به توحید و جهاد را منتشر کرد. در این ویدئو، بخشی از اعترافات شهرام احمدی یکی از عناصر این گروه تروریستی تکفیری را مشاهده می‌کنید.
به گزارش گروه چند رسانه‌ ای ، وزارت اطلاعات طی اطلاعیه‌ای خلاصه‌ای از اقدامات گروهک تروریستی تکفیری سنندج موسوم به توحید و جهاد را منتشر کرد.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/701073_849.mp4']

دانلود

به دنبال گسترش عقاید سلفیت تکفیری در منطقه غرب کشور، تعدادی از فریب خوردگان در زمستان سال 1387 فعالیت تروریستی خود را معطوف به ایران نمودند، به همین دلیل اقدام به تشکیل گروهی تروریستی که در بین مردم به نام "گروه ابوبکر" معروف گردیده بود و در اولین اقدام خود صبح‌گاه مورخ 4 اردیبهشت 88 با استعداد 27 نفر نیرو در قالب دو گروه مجزا به ستاد فرماندهی و یگان ویژه نیروی انتظامی حمله می‌کنند که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی می‌گردد.
در ابتدا نوک پیکان اتهامات به سمت جریانات قومی از جمله پژاک نشانه رفت. لیکن بر اساس اطلاعات جمع آوری شده مردمی و پیگیری‌های به عمل آمده مشخص شد که این اقدامات از سوی جریانات تکفیری طراحی و اقدام شده است، به طوری که این گروه به تأسی از تفکر تکفیری – وهابی به بسته‌تر کردن دایره مسلمانی اقدام و به تکفیر شهروندان کردستان پرداخته به طوری که در اقدامات عملیاتی خود برخی از علما و ماموستاهای و همشهریان را به شهادت رسانیدند و متعاقب آن برای اعلام موجودیت بدون لحاظ اصول و تاکیدات اسلام اقدام به ایجاد رعب، وحشت، ایجاد ناامنی و حتی اقدامات تروریستی نمودند و نام گروه را توحید و جهاد نامیدند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *