رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شانس کسب چهار مدال المپیک داریم/ نام ورزشکاران ما برای حریفان دلهره آور است

3:00 - 14 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۴۴۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: هر چهار نماینده ما در المپیک 2016 ریو از بهترین‌های دنیا هستند و شانس کسب مدال دارند.

َفریبرز عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی میزان، با اشاره به اینکه تیم پرامیدی در المپیک 2016 ریو داریم، اظهار داشت: بنده سابقه حضور در المپیک به عنوان ورزشکار و سرمربی را داشتم و به خوبی از حساسیت‌های حاضر در المپیک آگاه هستم. تیم چهار نفره ایران در بازی‌های المپیک ریو یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر تکواندو است که می‌تواند برای نخستین بار تکواندوی ایران را به 4 مدال المپیک برساند.

وی افزود: سه هوگوپوش در بخش آقایان و یک بانو در المپیک داریم که هر چهار نفر از بهترین‌های جهان در وزن خود هستند که علی رغم جوانی، بسیار پرتجربه هستند و بی‌تردید شانس حضور روی سکو را دارند.

سرمربی سابق تیم ‌ملی تکواندو در المپیک لندن در خصوص قرعه ملی پوشان اطهار داشت: بی‌تردید قرعه کشی مهم است اما در المپیک ورزشکار ضعیف وجود ندارد و همه شانس کسب مدال دارند. به نظرم نام ورزشکاران ما برای هر حریفی دلهره آور است.

عسگری در ادامه به اهمیت آمادگی روحی وروانی اشاره کرد و گفت: توانایی فنی بچه‌های ما به همه ثابت شده است و به نظرم آنها باید تفکر المپیکی داشته باشند تا در نهایت آرامش بتوانند توانایی خود را در المپیک ریو به رخ حریفان بکشند.

وی در پاسخ به اینکه آیا توقع کسب 4 مدال المپیک معقولانه خواهد بود، گفت: شانس مدال آوری ما بالا است و این نکته‌ای است که همه به آن اشراف دارند. با توجه به کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی که داریم، می‌توانیم با کسب چهار مدال المپیک تاریخ ساز شویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *