خدمات حمل خودرو در مسیرهای ریلی رجا اضافه شد

23:00 - 12 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۴۹۱۸
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
شرکت حمل و نقل ریلی رجا به منظور افزایش خدمات‌رسانی به هم‌وطنان، خدمات حمل خودرو خود را در برخی مسیرها اضافه کرده است.
به گزارش گروه اقتصاد ، از ابتدای مرداد ، واگن حمل خودرو در مسیر اهواز-مشهد و بالعکس راه‌اندازی و به تعداد سرویس‌های این خدمت در مسیرهای تهران-اهواز، تهران-یزد و تبریز-مشهد اضافه شده است.
 
شرکت حمل و نقل ریلی رجا به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده سرویس حمل خودرو با قطار مسافری در کشور، علاوه بر مسیرهای یاد شده در 11 مسیر تهران-مشهد، تهران-تبریز، تهران-شیراز، شیراز-مشهد، تهران-بندرعباس، اصفهان-بندرعباس، بندرعباس-مشهد، یزد-مشهد، تهران-زاهدان، تهران-کرمان و کرمان-مشهد به هم‌وطنان گرامی خدمات ارائه می‌ کند.
 
هم‌وطنان گرامی برای اطلاعات بیش‌تر در خصوص ساعات حرکت قطارها، بهای بلیت، روزهای حرکت و ... می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن‌های 1539 (تهران) و 55122417-021 (شهرستان‌ها) تماس بگیرند.
 
*اجرای طرح ستایش  
 
 
شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای دومین سال پیاپی طرح سپاس تابستانه از یاران شرکت (ستایش) را در تابستان سال جاری اجرا می کند.
 
در این طرح، تمامی مسافران قطارهای این شرکت در بازه زمانی اول مرداد تا  10 مهر می توانند خاطرات تصویری خود را از سفر با قطارهای رجا ارسال کنند.
 
مسافران گرامی برای مشارکت و ارسال خاطرات خود در طرح ستایش باید به وبسایت  
این شرکت و برای ارسال تصاویر به اینستاگرام شرکت مراجعه کنند.
 
به 72 نفر از برگزیدگان در ارسال خاطره و عکس (هر روز یک نفر)، 50 درصد تخفیف در بهای بلیت رفت و برگشت با همه قطارهای مسافری رجا به انتخاب مسافران برنده برای حدفاصل تاریخهای 20 مهر تا 24 اسفند 1395 اهدا می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *