رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ورود دوباره گرد و غبار به غرب کشور/بارش باران در استان های شمالی

12:00 - 12 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۴۸۲۴
کارشناس سازمان هواشناسی گفت:گرد و غبار تشکیل شده در کشور عراق امروز وارد کشور شده و دو استان ایلام و خوزستان را در بر می گیرد.
ورود دوباره گرد و غبار به غرب کشور/بارش باران در استان های شمالیبه گزارش گروه جامعه ، امیر سرکرده کارشناس سازمان هواشناسی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور گفت:بارندگی در سواحل شمالی و شرقی دریای خزر ، البرز شمالی و مرکزی ادامه دارد.

وی گفت: این بارندگی ها در شرق استان مازندران، استان گلستان و شمال سمنان همراه با رگبار رعد و برقی خواهد بود و احتمال آبگرفتگی معابر نیز وجود دارد.بارندگی ها به شکل خفیف تر در استان گیلان نیز ادامه دارد.

این کارشناس هواشناسی گفت: بارندگی های خفیف در جنوب ارتفاعات زاگرس، ‌بخش هایی از استان فارس و هرمزگان پیش بینی می شود.

سرکرده با بیان اینکه سرعت وزش باد در بخش های شرقی کشور افزایش می یابد، تصریح کرد: افزایش وزش باد در استانهای خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود. همچنین افزایش وزش باد در شمال سیستان و بلوچستان (زابل) همراه با گرد و غبار و کاهش دید و کیفیت هوا خواهد بود.

وی در ادامه آب های شرقی دریای عمان را مواج و متلاطم عنوان کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه توده گرد و خاک انتقالی از عراق وارد کشور می شود، گفت: این توده باعث گرد و غبار محلی در استانهای ایلام و خوزستان خواهد شد. همچنین تا اواسط هفته آینده نوسان خاص دمایی در کشور نداریم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *