رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حذف دفترچه‌های درمانی تا پایان دولت یازدهم/ کارت هوشمند جایگزین دفترچه درمانی می شود

15:48 - 11 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۴۵۳۹
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حذف دفترچه‌های خدمات درمانی در مراکز ملکی تأمین اجتماعی تا پایان دولت یازدهم خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ، علی ربیعی در مراسم بهره‌برداری از 9 پروژه تامین اجتماعی گفت: 42 میلیون نفر از آحاد جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند و ما امروز متعهد می‌شویم تا پایان دولت یازدهم پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری رسیدند در سراسر کشور اجرایی شوند.

وی افزود: در گذشته مراجعه به تأمین اجتماعی سخت بوده و باید چندین ساعت برای دریافت خدمت در شعبات صبر می‌شد اما امروزه با الکترونیکی شدن فعالیت‌ها، در مدت زمان کوتاهی خدمات لازم به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بهره برداری از کارت هوشمند خاطرنشان کرد: با ارائه کارت هوشمند به شهروندان تا پایان دولت یازدهم دفترچه‌های درمانی در مراکز ملی تأمین اجتماعی حذف می‌شوند.

ربیعی اظهارکرد: در دولت یازدهم 14 بیمارستان جدید در سراسر کشور به بیمارستان‌های تأمین اجتماعی اضافه می‌شود که جمعاً 840 تخت بیمارستانی اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/



ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
آقا وقتی مردم برای گرفتن پول بیمه تکمیلی مراجعه میکنند باید از تمامی مدارک کپی بگیرند و تحویل بدهند خوب این باعث هدر رفتن بسیار کاغذ میشود بجای آن یک اسکنر یا چند اسنکر تعبیه کرد که فایل دیجیتالی آن با یو اس بی تحویل مسئول شود این خود یک صرفه جویی بزرگ است در ادارت دیگر هم همینطور.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *