دایی: تساوی نتیجه عادلانه بازی با سپاهان بود/ در بازی با استقلال این همه اعتراض کردیم چه شد؟

23:14 - 11 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۴۵۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تساوی نتیجه عادلانه بازی با سپاهان بود و مستحق این شکست نبودیم.
به گزارش گروه ورزشی ، علی دایی پس از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال سپاهان در هفته دوم لیگ برتر، در نشست خبری اظهار داشت: به نظرم ما در نیمه نخست بد بودیم اما بعد از گل سپاهان، بهتر شدیم و به نظرم سپاهان فقط روی ضد حملات برنامه‌ریزی کرده بود. چند موقعیت خوب داشتیم اما نتوانستیم آن‌ها را تبدیل به گل کنیم.

وی اضافه کرد: به نظرم تساوی نتیجه عادلانه این بازی بود و مستحق این شکست نبودیم.

سرمربی نفت درباره عدم تغییر ترکیب تیمش در بازی با سپاهان به نسبت بازی با استقلال گفت: مطمئنا تیم ما خیلی دیر شروع کرده و هنوز هماهنگی لازم را به دست نیاورده‌ایم. ما به این دو بازی به منزله بازی دوستانه نگاه می‌کنیم و امروز هم تمام زحمت خودمان را کشیدیم اما نتیجه دلخواه‌مان به دست نیامد.

وی افزود: بازیکنانم زحمت خود را کشیدند اما حریف با هوش خود توانست به پیروزی برسید. پیش از بازی به بازیکنانم گفته بودم که حریف بر روی سرعت انفرادی بازیکنان مهارت دارد و آن‌ها دقیقا از همین طریق پنالتی گرفتند و ما را شکست دادند.

وی درباره عملکرد بازیکنان خود اظهار کرد: ما بازیکنان خیلی خوبی داریم. متاسفانه یک بازی سنگین را پشت سر گذاشتیم و در شرایطی که تیم‌مان بدنسازی درست و حسابی نداشته بدن بازیکنان‌مان تحلیل رفت. باید دو هفته باقی مانده را هر طور که هست پشت سر بگذاریم و در تعطیلات لیگ شرایط را اصلاح کنیم. می‌توانستیم در این بازی به نتیجه مساوی برسیم اما باختیم و من این پیروزی را به سپاهان تبریک می‌گویم.

دایی درباره دیدار برابر پدیده هم گفت: در این بازی شکست خوردیم بنابراین باید به دنبال سه امتیاز بازی بعد باشیم.

دایی با بیان اینکه بازیکنانم در این بازی شاداب نبودند گفت: البته این اتفاقی طبیعی بود. در فاصله زمانی کم نمی‌توانستیم کار خاصی انجام دهیم. با این حال فکر می‌کنم عادلانه‌ترین نتیجه در این بازی مساوی بود.

وی در پاسخ به این سوال که در این بازی بر خلاف بازی‌های گذشته در کنار زمین آرام بودیم و اعتراضی به داوران نداشتیم گفت: ما کی اعتراض کردیم؟ اگر حق‌مان باشد از حق خودمان دفاع می‌کنیم. هم داوران و هم مربیان می‌توانند به هم آرامش بدهند. ضمن اینکه صحنه خاصی نبود که بخواهم اعتراضی کنم. البته این را هم باید بگویم در بازی با استقلال این همه اعتراض کردیم چه شد؟

دایی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره اتلاف وقت بازیکنان سپاهان پرسید گفت: به هر حال این طبیعی بود. آن‌ها می‌خواستند در تهران نتیجه‌شان را حفظ کنند و فقط دفع توپ می‌کردند. با این حال تیم حریف باهوش‌تر بود و توانست به پیروزی برسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *