رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محاصره پادگان اینجرلیک ترکیه+ تصاویر

8:12 - 10 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۳۷۱۰
رسانه های ترکیه شب گذشته از محاصره پایگان نظامی اینجرلیک این کشور از سوی نیروهای امنیتی و برقراری مقررات منع آمد و شد در آن خبر دادند.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از مشرق، رسانه های ترکیه شب گذشته از محاصره پایگان نظامی اینجرلیک این کشور از سوی نیروهای امنیتی و برقراری مقررات منع آمد و شد در آن خبر دادند.

محاصره پادگان اینجرلیک ترکیه+ تصاویر

صدها نظامی ترک با پشتیبانی واحدهای زرهی کلیه ورودیها و خروجی های پیاگاه اینجرلیک را تحت کنترل رفته و از تردد ها جلوگیری بعمل آورده اند. به گفته منابع رسانه ای این اقدام در واکنش به احتمال کودتای دوم در این کشور صورت گرفته است. پایگاه اینجرلیک مرکز فرماندهی نظامی ناتو و ارتش آمریکا در منطقه می باشد.

محاصره پادگان اینجرلیک ترکیه+ تصاویر

گفته می شود هواپیماهای کودتاچیان ترکیه از این پایگاه عملیات خود برای ساقط کردن دولت اردوغان را سازماندهی و هدایت می کردند.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
آن زمان که هواپیمای روسی مدافع سوریه را به اشاره ناتو ساقط کرد، باید فریب نمیخورد و حالا هم دیر نشده آنها را از کشورش بیرون بریزد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *