رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سعودی‌ها در شرایط بحرانی قرار دارند/ آل سعود با تمسک به گروهک‌های تروریستی معارض جمهوری اسلامی،شرایط را برای نابودی خود مهیاتر می‌کند

10:11 - 09 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۳۴۶۳
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به تلاش مذبوحانه سعودی‌ها برای تجهیز مالی و تسلیحاتی گروهک‌های تروریستی و معارض جمهوری اسلامی اظهار کرد: این گروهک‌ها 36 سال است که از مقابله با جمهوری اسلامی درمانده و عاجز شده‌اند و آن زمانی که جمهوری اسلامی یک نظام نوپا بود و آنها به اصطلاح در اوج قدرت بودند باز هم نتوانستند صدمه‌ای به نظام ما وارد آورند.
سعودی‌ها در شرایط بحرانی قرار دارند/ آل سعود با تمسک به گروهک‌های تروریستی معارض جمهوری اسلامی،شرایط را برای نابودی خود مهیاتر می‌کندحجت الاسلام مهدی طائب رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار درگفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به اقدامات اخیر سردمداران رژیم سعودی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: عربستان سعودی با حاکمیت افراد جوان و  کم تجربه و حلقه به گوشی بیش از پیش نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی، خود را در منطقه در وضعیتی بحرانی قرار داده است.

وی با اشاره به تجاوزات رژیم سعودی به یمن و کشتار زنان و کودکان این سرزمین گفت: عربستان با شرارت‌هایی که در یمن انجام داده به شدت در شرایط مخاطره آمیز قرار گرفته است؛ این رژیم در یمن با جریانی مواجه است که تا آن را از پای درنیاورد نسبت به موجودیت خود احساس خطر می‌کند.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه جریان یمن یک جریان ریشه‌دار، مبارز و معتقد است، تصریح کرد: بی‌تردید دردها و آلامی که مبارزان و مجاهدان یمنی از حملات و تجاوزات سعودی‌ها متحمل شده‌اند باعث نخواهد شد آنها هدف و آرمان خودرا فراموش  کنند و همانطور که رهبر این جریان گفته است آنها تا اقامه نماز در کنار خانه خدا از پای نخواهند نشست.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به تلاش ناکام آل سعود برای ایجاد اجماع میان برخی دولت‌های اسلامی و عربی و برخی حاکمیت‌های مزدور برای مقابله با محور مقاومت در سطح منطقه گفت: پس از آنکه سعودی‌ها در فرآیند اجماع سازی خود علیه محور مقاومت و جریان یمن ناکام ماندند به گروهک‌های تروریستی تمسک جستند تا بتوانند به کمک آن‌ها منافع و اغراض خودرا پیش ببرند.

وی تصریح کرد: آل سعود به اشتباه تصور می‌کند که می‌تواند با فشار به ایران جریان مقاومت در یمن را از پای درآورد؛ همچنین سردمداران این رژیم تصور می‌کنند که با فشار به ایران می‌توانند آتشی که در بحرین افروخته‌اند را همچنان شعله‌ور نگه دارند.

حجت الاسلام طائب با اشاره به تلاش مذبوحانه سعودی‌ها برای تجهیز مالی و تسلیحاتی گروهک‌های تروریستی و معارض جمهوری اسلامی اظهار کرد: این گروهک‌ها 36 سال است که از مقابله با جمهوری اسلامی درمانده و عاجز شده‌اند و آن زمانی که جمهوری اسلامی یک نظام نوپا بود و آنها به اصطلاح در اوج قدرت بودند باز هم نتوانستند صدمه‌ای به نظام ما وارد آورند.

رئیس قرارگاه عمار افزود: در شرایط فعلی این گروهک‌های تروریستی در حضیض ذلت هستند و جمهوری اسلامی ایران به یاری خداوند، هم تجربه فراوانی دربرابر آنها دارد و هم از قدرت و ابزار لازم برای مقابله با آنها برخودار است.

وی رفتن آل سعود به سراغ گروهک های تروریستی و معارض جمهوری اسلامی را مصداق همان فردی دانست که برای جلوگیری از غرق شدن به هر خار و خاشاکی تمسک می‌جوید و اظهار کرد: سعودی‌ها پس از آنکه در اجماع‌سازی دولتی علیه جمهوری اسلامی ایران با ناکامی مواجه شدند و وقتی متوجه شدند با دستور به کشوری همچون جیبوتی برای قطع رابطه با ایران اتفاق خاصی نمی‌افتد درنتیجه به سراغ گروهک‌های ترویستی رفتند.

حجت الاسلام طائب تاکید کرد: تمسک به این گروهک‌ها نه تنها فایده‌ای برای سعودی ها نخواهد داشت بلکه شاید این تحریک‌های سعودی‌ها باعث شود، کهنه زخم گروهک‌های تروریستی نیز که تقریبا جمع شده و مقداری از آن باقی مانده، رفع و دفع شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قطعا رژیم سعودی از تمسک به گروهک‌های تروریستی معارض جمهوری اسلامی ایران طرفی نخواهد بست بلکه شرایط را برای نابودی خود بیش از پیش مهیا می‌کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *