رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یک فرمانده ارشد سپاه:خطای یک مدیر را نباید به حساب دیگر مدیران خدوم گذاشت

5:05 - 09 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۳۳۲۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران با اشاره به مساله فیش های حقوقی نامتعارف گفت: اگر امروز مدیری خطا می کند و لنگ می زند مردم نباید خطای یک نفر را به پای دیگر خادمان این کشور و ملت بگذارند.
یک فرمانده ارشد سپاه:خطای یک مدیر را نباید به حساب دیگر مدیران خدوم گذاشتبه گزارش گروه سیاسی ،سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور در مراسم بزرگداشت دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر صدرای شیراز بیان کرد: متاسفانه برخی افراد سر سفره شهدا نشسته اما قدردان نبوده و نمک نشناسی کرده اند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان این که شهدا چراغ راه دنیا هستند تا ما راه سعادت و آخرت را پیدا کنیم اظهارداشت: با وجودی که درشرایط کنونی شاهد جنایت های دشمنان علیه اسلام و مسلمانان در جهان هستیم انقلاب اسلامی به برکت وجود شهدا زنده، پوینده، سربلند و در حال حرکت است.

غیب پرور اضافه کرد: متاسفانه امروز کشورهای مسلمان درگیر جنگ هستند و مسلمان کشی رسم شده است و به نام پیغمبر اسلام (ص) سر می برند، مسلمانان را قتل عام می کنند و جنایت های وحشتناکی را انجام می دهند.

وی با بیان این که اسلام در جهان مظلوم است ادامه داد: داعش دست پرورده آمریکایی ها و اسراییلی هاست و همه مردم جهان شاهدند که رژیم صهیونیستی زنان، مردان و کودکان مسلمان را به خاک و خون کشیده است اما کشور ما به واسطه بهره مندی از نعمت شهدا و ولایت در امنیت و آرامش کامل است که باید قدردان این نعمت ها باشیم.

وی اظهارداشت: 175 شهید تازه تفحص شده در ایام سالروز شهادت امام صادق(ع) در جای جای کشورمان تشییع و به خاک سپرده شدند که از این تعداد شهرستان های لامرد، مهر، کازرون، نورآباد، رستم و شهر صدرای استان فارس افتخار میزبانی 13 شهید گمنام را دارند.

غیب پرور با بیان این که این شهدا سند افتخار مردم ایران هستند افزود: مساله ای که امام راحل فرمودند شهدا امام زادگان عشق هستند، یک تعارف نیست و حضور باشکوه و عظیم مردم کشور در تشییع شهدای گمنام گواه این سخن است.

پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر پنجشنبه در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور با شکوه مردم و مسئولان استان فارس در شهر صدرای شیراز تشییع و خاکسپاری شد.

در این آیین پیکرهای پاک این 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس بر دستان بیش از 15 هزار نفر از مردم شهرک های غرب شیراز از مقابل شهرداری صدرا تشییع و در بوستان حاشیه ای که در امتداد اکوپارک صدرا قرار دارد و به نام بوستان شهدای گمنام نامگذاری شد به خاک سپرده شدند.

بر اساس اعلام مسئولان کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس، روز شنبه (نهم مرداد 95) همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکرهای مطهر 11 شهید دیگر در بخش های مختلف استان فارس تشییع و خاکسپاری می شوند.

استان فارس 15 هزار شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

شهر یکصد هزار نفری صدرا در 15کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *