جوانان ولایتی ‌نظام اسلامی اجازه تعبیر ‌توطئه‌های آمریکا و اسرائیل علیه ایران را نمی‌دهند

3:50 - 09 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۳۳۱۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) گفت: جوانان ولایتی ‌نظام اسلامی اجازه تعبیر ‌توطئه‌های آمریکا و اسرائیل علیه ایران را نمی‌دهند.
جوانان ولایتی ‌نظام اسلامی اجازه تعبیر ‌توطئه‌های آمریکا و اسرائیل علیه ایران را نمی‌دهندبه گزارش گروه سیاسی ،سردار سالار آبنوش در کنگره 300 شهید شهرستان فاروج اظهار داشت: انقلاب اسلامی باوجود فشار دشمنان و تحریم‌های مختلف اما یک‌لحظه از پیشرفت و توسعه عقب نمانده است.

سردار آبنوش تصریح کرد: قدرت و توان بازدارندگی، نیروی انسانی و تکنولوژی از جمل مؤلفه‌های قدرت یک کشور محسوب می‌شود و ما باید در این زمینه‌ها به علوم بیشتری دست بیابیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه ارزش‌های دینی کشور و ایثارگری شهدای ما باید الگوی برای جوانان شود افزود: جای گلایه دارد که جوانان امروز ما هنرمندان و ورزشکاران مختلفی را کامل می‌شناسند اما شناختی از قهرمانان دفاع مقدس ندارند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) گفت: انقلاب اسلامی یک‌بار دیگر اسلام ناب محمدی (ص) را احیا کرد و امروز هم بر اساس آموزه‌های دینی باید به‌منظور رسیدن به جایگاه برتر در کشورهای جهان تلاش کنیم.

سردار آبنوش با اشاره به اهمیت بزرگداشت شهدا اظهار داشت: شهدا همیشه پیش‌دستی می‌کنند و به بهانه‌های مختلف با گردآوری مردم، ارزش‌های نظام و انقلاب را یادآوری می‌کنند.

وی افزود: همه باید بدانند تا جوانان ولایتی در نظام هستند نمی‌گذارندتوطئه‌های آمریکا و اسرائیل در کشور تعبیر و تفسیر شود.

شهرستان 52 هزارنفری فاروج 300 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *