فیش‎های حقوق میلیونی به اصل نظام ضربه می‎زند/ 585 ساعت برنامه ضد ولایت‌فقیه بعد از فتنه 88 ساخته شد

20:50 - 08 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۳۲۹۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مسؤول قرارگاه خاتم اوصیاء استان مازندران گفت: اداره‎ای که مدیرش حقوق میلیونی نجومی دریافت می‎کند و در خانه‎ای که ماهواره وجود دارد نامی از شهدا برده نمی‎شود.

به گزارش گروه سیاسی ،حجت‌الاسلام روح الله انگیسه در مراسم وداع با سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که در آستانه امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد، اظهار کرد: هر کسی نمی‎تواند به عنوان مجاهد فی سبیل الله وارد عرصه جنگ و شهادت شود و باید قبل از ورود به عرصه مجاهدت این مقام را به دست آورد.

حضرت زینب(س) امروز مدافع حریم می‎خواهد نه مدافع حرم

وی تصریح کرد: با توجه به تحولات منطقه و حضور گروه منفور داعش بسیاری از مردم ایران مشتاق هستند که در کنار فدائیان حرم قرار بگیرند اما باید توجه داشت حضرت زینب(س) امروز مدافع حریم می‎خواهد نه مدافع حرم.

مسؤول قرارگاه خاتم اوصیاء استان مازندران ابراز داشت: تا زمانی که ما مدافع حریم نباشیم هیچگاه معنی «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» را درک نخواهیم کرد و قطعا مدافعان حرم قبل از مجاهدت در راه دفاع از آل الله بودند.

انگیسه با بیان اینکه کسی می‎تواند بگوید محب آل الله است که جهادی زندگی کرده باشد، گفت: حرم و حریم امروزه جامعه ما است و امروز نائب امام زمان(عج) جهاد صغرا را آغاز کرده است.

وی به رشادت‎های مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس سرهای بریده زیادی دیدیم و جوانان رشید و پاک زیادی را تقدیم راه انقلاب کردیم و زخم خورده ترور هستیم و در کشور بیش از 17 هزار شهید ترور داریم و لذا ملت ما از داعش ترس ندارند.

مسؤول قرارگاه خاتم اوصیاء استان مازندران با بیان اینکه امروز ملت ایران باید مجاهد فی سبیل الله در محل کار خود باشند، یادآور شد: سیل عظیمی از مردم به دنبال پیوستن به مدافعان حرم آل البیت(ع) هستند اما در کوچه و پس کوچه‎های شهر شاهد معصیت هستیم و در برخی از ادارات مدیران حقوق میلیونی دریافت می‎کنند.

فیش‎های حقوق میلیونی به اصل نظام ضربه می‎زند

انگیسه خاطرنشان کرد: فیش‎های حقوق میلیونی به اصل نظام ضربه می‎زند و اینکه این مسأله را سیاسی کنیم و به این دولت و آن دولت ارتباط دهیم این مشکل را حل نمی‎کند.

وی با بیان اینکه مدیران دست پاک زیادی در دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می‎کنند، گفت: جای تاسف دارد عده‎ای اندک از مدیران آرمان‎های امام(ره) و اندیشه‎های شهدا را با دریافت حقوق‎های میلیونی زیر سوال بردند.

مسؤول قرارگاه خاتم اوصیاء استان مازندران با بیان اینکه کسانی از شفاعت شهدا بهره‎مند خواهند بود که بیشترین وابستگی و دل بستگی را به آرمان‎ها و اندیشه امام داشته باشند، گفت: در یک کار جهادی 5 هزار وصیتنامه شهدا احصاء شد و در کلیت این وصایا 23 مورد بیش از همه مورد تاکید بود و نخستین موضوعی که در وصایای شهدا به چشم می‎خورد پشتیبانی از ولایت فقیه بود.

انگیسه با بیان اینکه شهدا این روزهای ما و فتنه 88 را می‎دیدند و گویا وصایای خود را برای این زمان نوشتند، گفت: بعد از فتنه سال 88 رسانه‎های غربی به این نتیجه رسیدن که با وجود عمود مستحکم ولایت فقیه در خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی کاری از پیش نخواهند برد و در صدد ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه شدند.

وی با بیان اینکه بعد از فتنه 88 توسط رسانه‎های بیگانه 585 ساعت برنامه ضد ولایت فقیه ساخته شد، گفت: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که رزمندگان ما به عشق ملاقات و دیدار با امام(ره) دژ‎های دشمنان را فتح می‎کردند و امروز استکبار متوجه این مهم شده و در صدد ضربه به جایگاه ولایت فقیه و رهبری است.

انگیسه با بیان اینکه اداره‎ای که مدیرش حقوق میلیونی نجومی دریافت می‎کند و در خانه‎ای که ماهواره وجود دارد نامی از شهدا برده نمی‎شود، گفت: امروز جامعه ما بین سقوط و ظهور قرار دارد و عده‎ای به سمت ظهور منجی بشریت پیش می‎روند و تلاش ما باید امروز به گونه‎ای باشد که نیروهای خاکستری به سمت ظهور کشیده شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *