سلاح های جنگی که سامسونگ آن ها را می سازد+عکس

6:20 - 08 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۳۰۷۹
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
یکی از شرکت‌های وابسته به سامسونگ از سال 1999 میلادی توپ‌های خودکششی را برای ارتش کره جنوبی می‌سازد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از مشرق، شرکت سامسونگ برای بسیاری از ایرانیان یادآور تلفن همراه، لوازم خانگی، و قطعات الکترونیکی است. ولی مسئله اینجاست که این شرکت کره ای در بحث سلاح و خصوصا توپ خودکششی نیز یکی از طراحان خوب بازار جهانی به حساب می آید.

شرکت SAMSUNG TECHWIN به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک بین دو شرکت سامسونگ و TECHWIN در دهه 1970 آغاز به کار کرد. این شرکت کار خود را در حوزه موتورهای هواپیما آغاز کرده و تحت لیسانس شرکت جنرال الکتریک به تولید موتور هواپیمای جنگنده اقدام کرد.

سلاح های جنگی که سامسونگ آن ها را می سازد+عکس


در ادامه این شرکت به تولید توپ های خودکشششی روی آورده و در سال 1999 میلادی توپ خودکششی 155 میلی متری مدل K-9 ساخت این شرکت وارد خدمت ارتش کره جنوبی شد.

این شرکت همچنین در بحث های دیگر دفاعی مثل تولید زیرسامانه های لازم برای تانک بومی K2 و یک سامانه رباتیک رزمی برای ارتش کره جنوبی نیز فعالیت کرده است.توپ K-9 ساخت این شرکت به ترکیه صادر شده است.

هندوستان نیز قراردادی برای خرید و تولید بومی 100 دستگاه از این توپ را به امضاء رسانده و لهستان نیز تعدادی از شاسی های این سامانه را برای ترکیب با یک سامانه بومی 155 میلی متری خودکششی خریداری کرده است.

از سال 2015 میلادی به این سو با خریده شدن سهم سامسونگ این شرکت به اسم Hanwha Techwin شناخته می شود.

/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *