رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حلب در آستانه آزادی قرار گرفته است؟

11:11 - 07 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۹۸۵
منابع خبری گزارش دادند که ارتش سوریه موفق شده است که مسیر امدادرسانی به تروریست ها را قطع کند که این اقدام موجب فرار بسیاری از عناصر تروریستی از شمال این شهر شده است.
به گزارش گروه بین الملل ، شبکه العالم گزارش داد: تازه ترین تحولات در شهر حلب در شمال سوریه از فرار ده ها نفر از عناصر گروه های مختلف تروریستی از بخش هایی از این شهر حکایت دارد.
 
ده ها نفر از عناصر گروه های تروریستی از محله بنی زید در شمال شهر حلب فرار کردند.

این فرار در سایه سراسیمگی و سردرگمی گروه های مسلح مستقر در محله های شرقی شهر حلب صورت گرفت.

حلب در آستانه آزادی قرار گرفته است؟ 

این درحالی است که ارتش سوریه پیشتر با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در چارچوب طرح استقرار امنیت و ثبات در شهر حلب، نیروهای ارتش با همکاری هم پیمانان خود تمام خطوط تدارکاتی مورد استفاده تروریست ها برای وارد ساختن مزدور، سلاح و مهمات به شرق حلب را که از آن برای جنایت علیه غیرنظامیان بی دفاع این شهر استفاده می کنند، بستند.
 
بیانیه ارتش سوریه افزود: از تمام شهروندان می خواهیم جهت حفظ جان خود، با ارتش همکاری کنند و برای توقف درگیری، بازگشت آرامش و زندگی طبیعی به حلب، و احیای خدمات عمومی مانند برق، مدارس و بیمارستان ها با ارتش تعامل داشته باشند. 


حلب در آستانه آزادی قرار گرفته است؟ 

این بیانیه تصریح کرد: به تمام افراد مسلح در شرق حلب فرصت می دهیم سلاح خود را تحویل دهند و پس از آن، یا شهر را ترک نمایند و یا پس از تحویل سلاح در شهر بمانند.
 
ارتش سوریه از تمام طرف ها خواسته است که ضمن منطقی اندیشیدن، منافع ملی را برای احیای امنیت و ثبات در حلب را بر هر مسألۀ دیگری مقدم بدانند.

حلب در آستانه آزادی قرار گرفته است؟ 

در همین حال نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانانش پیشروی مهمی در شهرک حوش الفاره در منطقه غوطه شرقی داشتند و در آستانه کنترل کامل بر این شهرک قرار دارند.
 
حلب در آستانه آزادی قرار گرفته است؟

درگیری ها در این منطقه باعث کشته شدن شمار زیادی از عناصر گروه تروریستی موسوم به جیش الشام و شناسایی تعدادی از تونل های مورد استفاده آنها، در سایه فروپاشی صفوف تروریست ها شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *