شکارچیان یک توله پلنگ را در کیاسر کشتند

16:09 - 06 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۸۶۲
یک توله پلنگ در منطقه کیاسر توسط دو شکارچی متخلف کشته شد.
شکارچیان یک توله پلنگ را در کیاسر کشتندبه گزارش گروه جامعه ،متاسفانه شکارچیان متخلف با شکار یک توله پلنگ ماده بار دیگر ضایعه بزرگى را براى محیط زیست کشور رقم زدند.
 
رئیس اداره پارک ملی کیاسر در این باره گفت: حدود ساعت ١٢ ظهر امروز نیروهاى یگان محیط زیست پارک ملى کیاسر مازندران حین گشت زنى در مناطق جنگلى و آزاد حاشیه پارک به حضور یک موتورسیکلت بدون راکب مظنون شدند.
 
موسوى اظهار داشت: محیط بانان ردپاى راکبین موتورسیکلت را به درون جنگل تعقیب کرده و پس از مدتى متوجه دو شکارچى متخلف شدند که لاشه حیوانى را به همراه خود بر روى زمین می کشیدند.
 
وی اظهار داشت: ماموران در زیر بوته اى در جهت حرکت شکارچیان مخفى شدند اما متخلفان لحظاتى پیش از رسیدن به کمین محیطبانان متوجه حضور آنها شده و پس از رها کردن لاشه شکار به درون جنگل متوارى شدند.
 
محیطبانان به تعقیب شکارچیان پرداخته و یک نفر از متخلفان را که سلاح به همراه نداشت دستگیر کردند.
 
محیطبانان پس از بازداشت متهم در بررسى محل اولیه فرار متخلفان متوجه شدند متاسفانه لاشه اى که آنها رها کرده  و متوارى شدند متعلق به یک توله پلنگ ماده است.
 
متهم دستگیر شده به همراه موتورسیکلت مربوطه طى هماهنگى با مقامات قضایى به دادسرا تحویل شده و هم اکنون در بازداشت بسر می برد.
 
تحقیقات و بازپرسى براى شناسایى همدست متوارى متهم آغاز شده است.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *