رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرش دستباف دنیا زیر ذره بین فعالین تولیدی و صادراتی کشور

23:15 - 06 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۷۹۰
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به لزوم معرفی و تبلیغ فرش ایرانی گفت: بزرگ ترین نمایشگاه فرش دستباف دنیا زیر ذره بین فعالین تولیدی و صادراتی کشور است.
به گزارش گروه اقتصاد،مجتبی خسروتاج، فرش دستباف را دارای کارکردهای هنری، فرهنگی، اشتغال‌زایی و ارزآوری به ویژه در شرایط اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: این تولید بومی و ملی نیازمند حمایت رسانه ای است و صدا و سیما نباید با خط کش بنگاه های تجاری به تبلیغات فرش بنگرد.

وی نمایشگاه فرش دستباف ایران در هفته نخست شهریورماه را بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف در سراسر دنیا دانست که با مشارکت بیش از 700 شرکت کننده از سراسر کشور رویدادی مهم و درخور توجه است و شایسته است افکار عمومی اطلاع مناسبی از آن پیدا کنند.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم ابتکار، نوآوری و ایده پردازی در برگزاری این نمایشگاه در فضای پساتحریم افزود: حال که تحریم فرش ایرانی برطرف شده است، نمایشگاه امسال می تواند جهش و رونق ویژه ای را در بازار صادراتی فرش ایران رقم زند که این امر نیازمند برندسازی، کیفی سازی و توجه به نیازهای بازارهای هدف از سوی تولیدکنندگان و بازرگانان فرش ایران است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *