كاهش 16 درصدی آمار طلاق در شهرستان منوجان

12:39 - 06 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۶۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
شکوهی از کاهش 16درصدی آمار طلاق در این شهرستان در سال 94 نسبت به سال 93خبر داد و گفت: اعتیاد یكی ازآسیب‌های جدی شهرستان منوجان محسوب می‌شود و منشأ بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی دیگر می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حسین شکوهی نسب در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان منوجان اظهار داشت: امروزه بخاطر اعتیاد شاهد افزایش آمار طلاق در جامعه هستیم و یکی از آسیب‌های اعتیاد، فروپاشی بنیان خانواده میباشد و بسیاری از جرایمی كه اتفاق می افتد منشاء آن موادمخدر ازجمله اعتیاد است.

رئیس دادگستری شهرستان منوجان از کاهش 16درصدی آمار طلاق در این شهرستان در سال 94 نسبت به سال 93خبر داد و گفت: اعتیاد یكی ازآسیب‌های جدی شهرستان منوجان محسوب می‌شود و منشأ بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی دیگر می‌باشد.

وی اظهارداشت: همه دستگاه‌ها بایستی تلاش كنند تا آمار افراد مبتلا به اعتیاد كاهش یابد تا شاهد كاهش آمار طلاق و سایر جرایم باشیم.

شکوهی نسب عنوان کرد: با برنامه ریزی در جهت حل و فصل معضلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی، می‌توان امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آورد وب اعث تحكیم بنیان خانواده شد.

وی تاکید کرد: هرچه اقدامات پیشگیری از وقوع جرم بیشتر صورت گیرد آمار زندانیان كاهش وجامعه دچار آسیب كمتری خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *