بازدید سرزده رئیس کل دادگستری یزد از حوزه های قضایی بافق و بهاباد

9:34 - 06 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۵۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حبیبی بطور سرزده از حوزه های قضایی بافق و بهاباد بازدید کرد و ضمن دیدار با کارکنان قضایی و اداری با تنی چند از مراجعان به دستگاه قضایی نیز به گفت‌وگو پرداخت.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، حبیبی رئیس کل دادگستری یزد بطور سرزده از حوزه های قضایی بافق و بهاباد بازدید کرد و ضمن دیدار با کارکنان قضایی و اداری با تنی چند از مراجعان به دستگاه قضایی نیز به گفت‌وگو پرداخت.

رئیس کل دادگستری استان یزد ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند قضات و کارمندان شریف این دو مجموعه قضایی و ابراز رضایت از حضور به موقع آنان در محل کار اظهار داشت: هدف از این بازدید، عرض خدا قوت و مشاهده تلاش ها و کوشش های صورت گرفته کارکنان است که خدمت به مردم را در دستگاه قضایی با توجه به شرایط متفاوت و سخت آن سرلوحه خویش قرار داده اند.

وی شناسایی مشکلات و خلأ های موجود هر شهرستان که در روند ارائه خدمت به مردم خلل ایجاد می کند را از دلایل بازدید های سرزده ذکر کرد و بیان داشت : البته همه مسئولین در دستگاه عدلیه دلسوزانه در تلاش برای رفع مشکلات هستند و اگر در جایی مشکلی حل نمی شود یا مدیر نسبت به آن بی اطلاع بوده و یا حل آن از توان او خارج بوده است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد : بازدید های سرزده باعث می شود تا کارکنان بدانند که زحمات و تلاش های آنان دیده می شود و این مسئله انگیزه ای برای آنان خواهد بود که در این مناطق دور افتاده و کویری و گرم به عنوان یک کارگزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنند.

وی به اهمیت کار و تلاش در دستگاه قضایی اشاره کرد و اظهار داشت : تحقق عدالت ، گسترش عدل ، فصل خصومت و اختلاف و تأمین امنیت ، رسالت بسیار عظیم و بزرگی است که در هرجای این کشور اسلامی که باشد مهم و اثر گذار است و قطعاً مأجور درگاه الهی نیز خواهد بود.  

رئیس کل دادگستری استان در ادامه این سفر از روند پروژه عمرانی ساختمان جدید دادگستری شهرستان بافق نیز بازدید و بر حسن اجرای کار و تسریع اتمام آن تأکید نمود.

شایان ذکر است در این بازدید ، معاون قضایی و سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری ، رئیس کل دادگستری استان یزد را همراهی کرده و ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف حوزه های قضایی بافق و بهاباد و از نزدیک با کارکنان قضایی و اداری به گفتگو پرداخت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *