هیلاری کلینتون رسما نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد

8:12 - 06 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۵۱۶
هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا در گردهمایی حزب دموکرات در فیلادلفیا به طور رسمی نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری شد.
به گزارش گروه بین الملل ، رسانه های آمریکایی گزارش دادند: در گردهمایی ملی حزب دموکرات در فیلادلفیا با اعلام شفاهی آرا فرستادگان ایالت‌ها، هیلاری کلینتون به حدنصاب مورد نیازبرای نامزدی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دست یافت.
 
هیلاری کلینتون نخستین زن در تاریخ آمریکا شد که از سوی یکی از دو حزب اصلی این کشور به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری معرفی می شود.

هیلاری کلینتون رسما نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد 

در این مراسم سناتور برنی سندرز در اقدامی در راستای وحدت حزب دمکرات روند آيين نامه اى شمارش آرا ایالت های متخلف را متوقف کرد و هیلاری كلينتون را به عنوان نامزد حزب دمکرات معرفی کرد.
 
سناتور سندرز در انتخابات مقدماتی حزب دمکرات از هیلاری کلینتون شکست خورده بود.
 
به گزارش سی ان ان هیلاری کلینتون ضمن تشکر از آرا فرستادگان ایالت‌ها اعلام کرده است که در سخنرانی خود در شامگاه پنجشنبه رسما نامزدی حزب دمکرات را قبول خواهد کرد.

هیلاری کلینتون رسما نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد

پیشتر در هفته گذشته در جریان مجمع ملی حزب جمهوریخواه که در کلیولند در ایالت اوهایو برگزار شد، نمایندگان این حزب دونالد ترامپ میلیاردر اهل نیویورک را به عنوان نامزد این حزب معرفی کردند.

دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون در انتخابات ماه نوامبر آمریکا، به عنوان نامزدهای دو حزب عمده این کشور رقابت می کنند تا یکی از آنان چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *