رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"اتاق تجارت بین الملل" دفتر نمایندگی خود را در کابل افتتاح می‌کند

22:23 - 06 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۵۱۰
اتاق تجارت بین الملل طی نامه ای به وزارت امور خارجه افغانستان خبر داده است که دفتر نمایندگی خود را در کابل به زودی افتتاح می کند.
به گزارش سرویس بین الملل به نقل از خبرگزاری رها، وزارت امور خارجه افغانستان اعلام کرد: اتاق تجارت بین الملل امروز سه شنبه پنجم مرداد ماه در دویست و پنجمین نشست شورای جهانی خود که در سائوپائولوی برزیل برگزار شد، تصمیم به افتتاح دفتر نمایندگی اش در کابل گرفته است.
 
گفتنی است که پس از این تصمیم، دفتر نمایندگی اتاق تجارت بین الملل در افغانستان با نام اتاق تجارت بین المللی افغانستان یا (ICC Afghanistan) یاد می شود.
 
وزارت امور خارجه افغانستان در ادامه افزوده است: با گشایش این نمایندگی در کابل، همکاری ها در بخش خصوصی افغانستان با سایر اعضای این نهاد رونق می گیرد و باعث تقویت روابط تجاری افغانستان با سایر کشورهای جهان می گردد.
 
اتاق تجارت بین الملل ضمن ارسال پیام تبریکی به وزارت خارجه افغانستان در خصوص این تصمیم، آمادگی این نهاد را برای همکاری های بیشتر در بخش خصوصی اعلام کرده است.
 
لازم به ذکر است که اتاق تجارت بین المللی با ۶.۵ میلیون عضو از ۱۳۰ کشور، یکی از بزرگترین نهادهای تجارت بین المللی در جهان است. اعضای این نهاد متشکل از شرکت های بزرگ جهان، نهادهای کوچک و متوسط تجاری، انجمن های تجاری و اتاق های تجارت منطقه ای از سراسر جهان می باشند.
 
اهداف اساسی اتاق تجارت بین المللی حمایت از رشد اقتصادی از طریق ترویج تجارت و سرمایه گذاری و تسهیل عرضه خدمات اقتصادی و کالاها در بازارهای جهانی است.
/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *