رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها از پروژه جدید زندان اسفراین

21:30 - 05 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۴۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون سلامت،اصلاح وتربیت و حمیدرضا علی اکبری مدیرکل اقدامات تامینی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی وتربیتی کشور از زندان اسفراین در خراسان شمالی بازدید کردند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای خراسان شمالی ، حجتی پورمعاون سلامت،اصلاح وتربیت و علی اکبری مدیرکل اقدامات تامینی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی وتربیتی کشور از زندان اسفراین در خراسان شمالی بازدید کردند.

این بازدید در معیت بلوکی مدیر کل زندانهای خراسان شمالی ، بابا خانی دادستان شهرستان اسفراین ، سید آبادی رئیس زندان و جمعی از رؤسای ستادی اداره کل و انجمن حمایت شهرستان اسفراین صورت گرفت .

مدیر کل زندان‌های خراسان شمالی در جریان بازدید معاون سلامت،اصلاح وتربیت و مدیرکل اقدامات تامینی سازمان زندان‌ها از زندان در حال ساخت اسفراین اظهار کرد: آمادگی بهره برداری از این طرح را داریم واین طرح در آینده نزدیک بهره‌برداری می‌شود.

بلوکی تصریح کرد: با اجرای این طرح زندان کنونی اسفراین که در داخل شهر قرار داشته به مکان جدید انتقال خواهد یافت.

حجتی پور معاون سلامت،اصلاح وتربیت سازمان در نشستی که پس از بازدید زندان جدید و قدیم اسفراین در دفتر رئیس زندان برگزار شد با بیان اینکه مشکلات زندانها ساختاری است از جمله این مشکلات را اشتغال زندانیان بر شمرد .

معاون سلامت،اصلاح وتربیت سازمان در ادامه سخنان خود خانواده زندانیان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت باید مشکلات خانواده زندانیان بصورت ساختاری حل شود .

علی اکبری مدیرکل اقدامات تامینی سازمان نیز با بیان اینکه در زندانهای استان کارهای مثبتی انجام شده است تصریح کرد انجمن حمایت زندانهای استان باید منابع در آمدی پایدار داشته باشند .

مدیرکل اقدامات تامینی سازمان در خاتمه سخنان خود استفاده از پتانسیل جامعه در راستای توانمند سازی خانواده زندانیان را مورد تاکید قرار داد .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *