خانه مطبوعات در راستای اصلاح فرهنگ‎های وارداتی از تمام توان خود استفاده کند

0:00 - 06 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۴۰۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سیاوش پور گفت: خانه مطبوعات بايد در اصلاح فرهنگ‎های وارداتی از تمام توان خود استفاده کند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری کل استان گیلان ، مدير عامل ، هيت مديره  و تعدادي از اعضا خانه مطبوعات گيلان با احمد سياوش پور ، رئيس كل دادگستري استان  ديدار كردند.
 
احمد سياوش پور رئيس كل دادگستري استان در اين نشست صميمانه آگاهي مردم را نشانه رشد فكري و فرهنگي آنان دانست  و تصريح كرد: نقش رسانه ها در آگاهي بخشي و ارتقاء سطح فكري در جامعه بي بديل است.
 
رئيس شوراي قضايي استان در ادامه  با بيان اهميت نقش مطبوعات و رسانه ها خاطر نشان كرد: در جامعه پويا رسانه هامي توانند مهندسي جامعه را برعهده گرفته  و جهت دهي درستي ارائه نمايند.
 
وي با اشاره به اينكه  مطبوعات در جهت دهي هاي اجتماعي ،فرهنگي و سياسي  نقش موثري ايفا مي کند گفت: در مقوله اقتصاد ، علم و فناوري نيز نبايد از  تاثير رسانه ها غافل شد.
 
اين مقام ارشد قضايي گيلان را از استانهاي  فعال كشور از لحاظ تعداد نشريات و  روزنامه ها ذكر كرد و افزود: چنين امري حاكي از پيشينه فرهنگي  بالاي استان مي باشد.
 
احمد سياوش پور  در ادامه خواستار تلاش و تعامل  بيشتر خانه مطبوعات  با رسانه ها در خصوص افزايش سطح كيفي آنها شد .

وي با گلايه مندي از تهاجم فرهنگهاي بيكانه و تاثيري مخربي كه بر نهاد خانواده ايراني گذاشته است خاطر نشان كرد: خانه مطبوعات بايد در اصلاح فرهنگهاي وارداتي  از تمام توان خود استفاده نمايد.
 
رئيس شوراي قضايي استان در پايان افزود: امروز رسانه ها بايد بدانندكه با چه زبان و ادبياتي با جوانان ونوجوانان  ارتباط برقرار نمايند تا براي آنان جاذبه داشته  و به سوي فرهنگهاي تهاجمي متمايل نگردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *