رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

همایش سراسری قضات دادگستری استان مرکزی برگزار شد

2:30 - 06 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۳۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
همایش سراسری قضات دادگستری استان مرکزی برگزار و مستندات و اقدامات معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم در سال گذشته و برنامه‌های سال جاری ارائه شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، عباس قاسمی معاون قضایی رئیس کل دادگستری در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در همایش سراسری قضات دادگستری استان مرکزی ضمن ارائه آماری در خصوص جرایم در استان مرکزی و در رابطه با برنامه ها و وظایف معاونت اجتماعی مطالبی را به طور کامل بیان کرد.

وی در ادامه به ارائه اهداف کلی معاونت اجتماعی و اقدامات انجام شده توسط هر کدام از ادارات داخلی معاونت در مورد نحوه اجرای این برنامه‎ها مطالبی را ارائه کرد.

وی با بیان این موضوع که هر اداره دارای تعداد برنامه ابلاغی از معاونت اجتماعی قوه قضائیه است، افزود: ما در راستای پیشگیری از آسیب ها و جرائم اجتماعی به جزء برنامه های ابلاغی به آسیب های اجتماعی در سطح استان، با بومی سازی آن به مقابله با این گونه آسیب‎های موجود در سطح استان و ارائه راهکارهای پیشگیرانه پرداخته ایم.

در این همایش مستندات و اقدامات معاونت اجتماعی در سال گذشته و برنامه های سال جاری جهت آگاهی و اطلاع از اقدامات و اهداف معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهیه و در اختیار قضات دادگستری استان قرار گرفت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *