رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سوراخ قاشق ماکارونی برای چیست؟ + عکس

14:22 - 05 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۳۰۲
آیا همیشه به هنگام آشپزی در تعیین مقدار ماکارونی مشکل دارید؟ آیا دوست ندارید غذای اضافی درست کنید؟ آیا تاکنون کنجکاو شده‌اید که کاربرد سوراخ وسط قاشق ماکارونی برای چیست؟
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از کجارو، پخت ماکارونی شامل سه مرحله اصلی است؛ نخست، اندازه‌گیری مقدار ماکارونی، سپس، درک اشتباه در محاسبه ماکارونی موردنیاز و در آخر، خرد کردن ماکارونی درون قابلمه.

نکته جالب‌توجه اینکه خطا در محاسبه ماکارونی موردنیاز یکی از اشتباه‌های رایج در آشپزی در سراسر جهان به شمار می‌رود. برای رهایی از این استرس ناخوشایند در فرآیند لذت‌بخش آشپزی سوراخی در وسط قاشق ماکارونی تعبیه شده است.

در واقع، این سوراخ همانند پیمانه در اندازه‌گیری برنج عمل می‌کند و مقدار ماکارونی رد شده از این سوراخ برای هر نفر کافی است و به تعداد نفرها می‌توان این کار را تکرار کرد. ولی از آنجایی‌که اندازه ثابت و استانداردی برای این سوراخ تعریف نشده است، هر یک از شرکت‌های تولید کننده اندازه متفاوتی را در ساخت سوراخ این قاشق‌ها در نظر می‌گیرد. البته طبق اعلام اداره کشاورزی کشور آمریکا اندازه مناسب برای این سوراخ پرکاربرد معادل نیم فنجان است.  


/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *