حامیان براندازی نظام سوریه همان طرفداران جنایات صهیونیست‌ها در غزه هستند

11:54 - 15 مرداد 1393
کد خبر: ۲۰۲۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه کشورمان بر تحرک جامعه جهانی برای جلوگیری از استمرار جنایات این رژیم تاکید کردند.

: معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه کشورمان بر تحرک جامعه جهانی برای جلوگیری از استمرار جنایات این رژیم تاکید کردند.

به گزارش ، فیصل مقداد قائم مقام وزیر امورخارجه سوریه در حاشیه نشست وزرای خارجه کمیته فلسطین کشورهای عدم تعهد در تهران با حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

در این دیدار دو طرف ضمن بررسی راه های حمایت از مردم غزه در برابر تجاوزات ددمنشانه رژیم صهیونیستی بر تحرک جامعه جهانی برای جلوگیری از استمرار جنایات این رژیم تاکید کردند.

قائم مقام وزیر خارجه سوریه برگزاری موفق این نشست را تبریک گفت و با اشاره به تجاوزات وحشیانه اسرائیل به نوار غزه خاطرنشان ساخت همان کسانی که اقدام به جنایت و کودک کشی در غزه می کنند، با حمایت غرب اقدام به جنایت و کشتار مردم سوریه و نابودی زیر بناهای این کشور کرده اند و تنها چهره هایشان متفاوت است.

وی افزود: کشورهایی که اجازه می دهند اسرائیل به جنایت های خود در غزه ادامه دهد و مانع اقدام شورای امنیت سازمان ملل در این خصوص می شوند همانهایی هستند که از این شورا می خواهند به کشورهای در حال توسعه از جمله سوریه به بهانه های واهی حمله نظامی شود.

مقداد با تشکر از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مردم سوریه و فلسطین بر عمق روابط راهبردی دو کشور تاکید کرد.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و سوریه به عنوان محور مقاومت بر گرفته از مبانی و اصول اسلامی است.

وی با تمجید از مقاوت مردم فلسطین و سوریه افزود با پیروزی سوریه و فلسطین در برابر توطئه ها و تجاوزات رژیم صهیونیستی مقاومت بیش از پیش تقویت شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *