استفاده صحیح از امکانات به جای فکر کردن به کمبودها

12:12 - 05 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۲۱۸
فرمانده مرزبانی گفت: باید به جای فکر کردن به کمبودها، از توان و ظرفیت موجود برای پیشبرد برنامه ها استفاده کرد.
به گزارش گروه جامعه ،سردار قاسم رضایی در کمیسیون اطلاعات و عملیات مرزبانی استان خراسان رضوی به بیان راه کارهای انجام بهتر عملیات ها با اشراف اطلاعاتی پرداخت و بر ارتقاء تحرک و تاکتیک هدفمند به همراه روحیه انقلابی و تکلیف مداری در یگان های مرزی تاکید کرد.
 
وی همچنین بر تشریح سه راهبرد ارتقاء آمادگی عملیاتی ، ارتقاء تعاملات و کاهش آسیب پذیری پرداخت و افزود : تمام ماموریت ها باید همسو و بر اساس این راهبردها انجام گیرد.
 
فرمانده مرزبانی ناجا فرماندهان را بر توجه مستمر به امر آموزش توصیه کرد و گفت : آموزش باید همانند انجام فرایض واجب دینی مستمر باشد و باید هر روز با نیاز سنجی آموزشی در جهت رفع نقاط ضعف و افزایش توان و کاهش آسیب پذیری تلاش کنیم.
 
وی لازمه انجام موفق عملیات ها را هدف گذاری صحیح دانست و گفت : لازمه این امر داشتن برآورد دقیق از توان، قدرت و تاکتیک یگان های خودی و دشمن است و فرماندهان باید به آن دقت کنند.
 
سردار قاسم رضایی در پایان با اشاره به اینکه عملکرد مناسب رده های صف و ستاد و ایجاد روابط هدفمند موجب افزایش اعتماد رده های بالا دستی و پشتیبانی مناسب از ماموریت ها خواهد شد گفت : خدمت در مرزبانی جهادی است و به جای فکر کردن به کمبودها باید به استفاده صحیح از آنچه که داریم بپردازیم تا خللی در پیشبرد اهدافمان بوجود نیاید.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *