نتیجه درز اطلاعات‌ها چند شهید هسته ای بوده/36 سال است که تمام بازرس های آژانس بدون استثنا در آمریکا آموزش دیده اند

13:55 - 04 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۱۸۲۵
دسته بندی: سیاست
کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه اکنون 36 سال است که تمام بازرس های آژانس بین امللی انرژی اتمی بدون استثنا در آمریکا آموزش دیده اند تصریح کرد: افرادی که در آژانس بین المللی انرژی اتمی مشغول هستند یا خودشان آمریکایی اند یا وابسته به آنها هستند.
در نتیجه درز اطلاعات ها چند شهید هسته ای داده ایم/36 سال است که تمام بازرس های آژانس بدون استثنا در آمریکا آموزش دیده اند/آمریکایی و اسرائیلی بودن آژانس به اثبات رسیده استفواد ایزدی کارشناس مسائل آمریکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به درز و افشای اطلاعات محرمانه هسته ای ایران در خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا اظهار کرد: اینکه آژانس بین المللی انرژی اتمی، اطلاعات سری ایران را در اختیار آمریکایی ها قرار می دهد اتفاق جدیدی نیست و این ماجرا در قدیم هم اتفاق افتاده و در نتیجه آن درز اطلاعات ها، ما چند شهید هسته ای دادیم.

وی افزود: این تفکر که در داخل کشور برخی می خواستند آژانس بین الملل انرژی اتمی را به سبب بین المللی بودن، به نوعی قداست به آن ببخشند، تفکر و تحلیل صحیحی نیست چرا که امروز آمریکایی و اسرائیلی بودن آژانس به اثبات رسیده است.

این کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه اکنون 36 سال است که تمام بازرس های آژانس بین امللی انرژی اتمی بدون استثنا در آمریکا آموزش دیده اند تصریح کرد: افرادی که در آژانس بین المللی انرژی اتمی مشغول هستند یا خودشان آمریکایی اند یا وابسته به آنها هستند.

وی در پایان با اشاره به مدیریت آژانس بین المللی انرژی اتمی توسط آمریکا خاطرنشان کرد: اتفاقی که در خصوص درز اطلاعات محرمانه هسته ای ایران رخ داده همان نگاه سنتی بدبینانه نسبت به آژانس بین المللی انرژی اتمی را تایید می کند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *